به گزارش پارس علیرضا قوجاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کنسرت با حضور خانواده های ارومیه ای و در فضایی شاد برگزار و نشاط خاصی در بین شرکت کنندگان ایجاد شد.


وی اضافه کرد: با تلاش مسئولان برگزاری و نیروی انتظامی، فضای بسیار خوبی در مکان کنسرت ایجاد شد و نظم و انضباط موجود در کنسرت نیز قابل توجه بود.

وی اظهار کرد: برگزاری این کنسرت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی آذربایجان غربی نشان از بی اساس بودن نوشته ها و شایعات برخی از سایت های خبری داشت.

اولین شب برگزاری این کنسرت در حالی صورت گرفت که طی روزهای گذشته، برخی سایت های خبری که دامنه آن به تعدادی از روزنامه ها نیز رسیده بود شایعه عدم برگزاری این کنسرت را مطرح کرده بودند و از ممانعت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی استان به خاطر برخی مسایل از اجرای این کنسرت خبر داده بودند.

پیش از این نیز کنسرت های خوانندگان مشهور ایرانی و گروههای موسیقی اصیل فارسی و آذری در ارومیه برگزار شده که با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

دومین شب اجرای این کنسرت نیز امشب در تالار حوریان ارومیه برگزار می شود که بلیط ورود به این کنسرت طی روزهای گذشته فروخته شده است.