به گزارش پارس؛ حمید گودرزی در گفتگو با مهر با اشاره به فیلم و سریال‌هایی که به او پیشنهاد می‌شود، گفت: با شرایط موجود نمی توان کاری را انتخاب کرد. یا متن‌ها خوب نیستند یا کارگردان‌ها بار اولشان است و یا برای مناسبت‌هایی خاص کار می‌شود که به همین دلیل آثار سرعتی ساخته می‌شوند و چندان قوی نیستند.

وی ادامه داد: زمانی مناسبت‌ها حالت جشنواره دارند و کارها شکل رقابتی پیدا می‌کنند بنابراین آن اثر مناسبتی کار خوبی می‌شود و می‌توان در آن بازی کرد اما در سایر مناسبت‌ها تنها می‌خواهند کاری بسازند و چندان اهمیتی ندارد چقدر قوی باشد.

این بازیگر که پیش از این در ۲ سریال‌ ماه رمضان با نام‌های «کمکم کن» و «پنجمین خورشید» در سال‌های ۸۳ و ۸۸ بازی داشته است درباره مجموعه‌های تلویزیونی که به مناسبت ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌روند، گفت: در مجموعه‌های ماه رمضان‌های سال‌های گذشته فیلمنامه‌ها خیلی بهتر بودند. سریال‌های ما در آن زمان‌ها از اولین کارهایی بود که در حوزه ماورا کار می‌شد اما این سوژه‌ها فقط ۲ یا ۳ سال جواب می‌دهد. روح و مرگ و سریال‌های ماورایی هر سال تکرار شد و به نظر من از یک دوره ای دیگر سازندگان این برنامه‌ها شورش را درآوردند.

بازیگر مجموعه‌های «زمانه» و «قلب یخی» اضافه کرد: هم اکنون دیگر آنقدر با این موضوع فیلم و سریال ساخته شده است که مردم آنها را پس می‌زنند. باید کارهای خوب تولید شود درحالیکه امروزه معضل کمبود نویسنده و فیلمنامه خوب داریم. ما نویسنده‌های زیادی داریم اما نویسنده‌ای که خروجی کارش خوب باشد کم داریم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مسافری از هند» در پایان با اشاره به فیلمنامه‌های پیشنهادی در حوزه سینما و تلویزیون گفت: شاید بتوان گفت از نوروز تا الان حدود ۲۰ کار سینمایی و تلویزیونی به من پیشنهاد شده است اما هیچ کدام را نپسندیدم. اکثر آنها یا متن خوبی نداشتند و یا کارگردانان آنها فیلم‌اولی بودند و من اصلا خاطره خوبی از فیلم اولی‌ها ندارم به همین دلیل منتظر یک فیلمنامه خوب و یا کارگردانی باسابقه هستم.