به گزارش پارس به نقل از بصیرت، کسانی که سال ۸۸ فتنه بزرگ را علیه ملت و کشور رقم زدند به خوبی نمایان ساختند که نه تنها با انقلاب و ملت ایران مشکل دارند بلکه نسبت به اسلام و احکام شیعی کینه در دل دارند. حمله به عزاداران حسینی و اهانت به خیمه‌های عزای اباعبدالله علیه السلام و توهین به احکام اسلامی مانند حجاب، شهادت، قصاص، ولایت فقیه و ... تنها نمونه‌ای از این دست اقدامات است.

انکار اعتقاداتی مانند عصمت ائمه و رجعت و حتی وجود نازنین امام زمان عجل الله فرجه الشریف از دیگر مواردی است که روی ضد اسلام فتنه گران را بر همگان آشکار کرد.

فتنه‌گران ضد اسلام و ضد انقلاب و ضد ملت که جیره‌خوار دشمنان ملت ایران در انگلیس و امریکا می‌باشند و نوکری دشمنان ملت را برای خود افتخار می‌دادند، به خوبی می‌دانند قاطبه عظیم ملت مسلمان ایران هیچ توجهی به اقدامات و تحرکات ضد دین آنها ندارند و دستشان برای ملت رو شده است، در راستای اقدامات ضد دین خود دست به تلاش دیگری زده‌اند.

چندی است در فضای مجازی و شبکه‌های مجازی به خصوص فیس بوک گروههایی برای مقابله با حجاب و عفاف تشکیل شده‌ و به تلاش خود شدت داده‌اند و از دختران ایرانی می‌خواهند برای مبارزه با جمهوری اسلامی عکسهای بی‌حجاب خود را در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی قرار دهند!

سایت جرس عاملین این کمپین را گروهی به نام «گروه دانشجویان و دانش آموختگان لیبرال دانشگاههای ایران» عنوان کرده است. به گزارش سایت «بامداد خبر» که ارگان رسمی این گروه است، کمپین «نه به حجاب اجباری»، با شعار «حجاب اختیاری، حق زن ایرانی» تابستان سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شد و در نزدیک به دو سال گذشته بیش از ۶۰ هزار نفر به عضویت آن درآمدند و فقط نزدیک به دو هزار نفر نیز عکس شخصی خویش را در مخالفت با حجاب اجباری در اختیار این کمپین قرار دادند!

با توجه حضور گسترده جوانان ایرانی در شبکه های اجتماعی این تعداد برای یک کمپین شکست به حساب می‌آید اگر چه حامیان پشت پرده و اربابان اصلی این جماعت بخواهند آن را بزرگ جلوه دهند و شبکه دویچه وله به عنوان فعالیت اجتماعی برتر از آن نام ببرد.

این در حالی است که برخی جوانان و نوجوانان ایرانی بدون هیچ گونه تبلیغی در این شبکه های اجتماعی چندین هزار همراه داشته و برخی نوشته‌های آنها هزاران لایک و نظر دارد! برای درک بهتر این شکست این مثال هم قابل توجه است که پس از هم گروهی تیم فوتبال ایران به تیم آرژانتین تنها در یک روز کاربران ایرانی ۳۶ هزار نظر در صفحه شخصی مسی بازیکن تیم ملی آرژانتین نوشتند که در چند روز به صد هزار رسید!

جدای از محتوای توهین آمیز این نظرات نشان از این دارد کابران ایرانی اگر به امری توجه کنند سریع در برابر واکنش نشان می دهند و اینکه پس از دو سال یک کمپین با تبلیغات فراوان تنها حدود ۷۰ هزار لایک خورده است نشان از بی توجهی کاربران ایرانی به آن دارد.

علاوه بر این، جالب است بخش عمده‌ای از این اشخاص را زنان فراری و مستقر در خارج مانند مسیح‌علی نژاد، فریبا داوودی مهاجر و نازنین افشین‌جم (مانکن و همسر وزیر دفاع کانادا) در خارج تشکیل می‌دهند که اساسا اعتقادی به حجاب و جمهوری اسلامی نداشته‌اند و حاصل مبارزه‌شان با جمهوری اسلامی دریوزگی در پناه دشمنان ملت شده است!

بخش دیگری از مدافعین این کمپین‌ها به اصطلاح مردانی هستند که شبیه زنان پیش گفته‌اند! اشخاصی مانند محسن کدیور، علی افشاری، کاظم علمداری، امیرحسین گنج‌بخش، حسن شریعتمداری، سعید قاسمی‌نژاد، شاهین نجفی (خواننده مرتد) به حجاب اجباری نه گفته‌اند!

فتنه‌گران که پس از دوسال تنها ۲۰۰۰ نفر را همراه خود کرده‌اند سعی دارند با سیاسی و امنیتی کردن بدحجابی این معضل فرهنگی را به نام خود مصادره کنند چنانچه در گذشته پیشنهاد می‌دادند در ماه محرم معترضین به نشانه مبارزه با نظام اسلامی لباس سیاه بر تن کنند!

این در حالی است که معضل بدحجابی یک معضل فرهنگی است که علل و دلایل فراوانی دارد و چه بسا همین افراد بد حجاب در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن، نه دی، ۱۳ آبان و انتخاباتها... اعتکافها، مجالس عزاداری و ... حضور فعال دارند و کینه و بغض خود را علیه فتنه‌گران و از آن سو حمایت خود از نظام اسلامی را نشان داده‌اند حال فتنه‌گران که توهم بی‌شمار بودن دارند و با تمام تقلاهایی که می‌کنند افرادی را دور و بر خود نمی‌بینند می‌خواهند یا سیاسی کردند این معضل فرهنگی به توهم بی شماری خود رنگ واقعیت ببخشند!

این مثل این است که از فردا بگوییم هر کس از چراغ قرمز عبور کند و کمربند ایمنی نبندد و دوبله پارک کند و ... علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند!