به گزارش پارس، امیر مهران دستیار کارگردان «نام‌ها»، مجموعه انیمشین سرداران شهید در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین جزییات این اثر گفت: مجموعه‌های «شهید باقری» و «شهید باکری» این مجموعه کمیک موشن در مرحله تدوین قرار دارد و مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد.

وی افزود: در حال حاضر مشغول انجام تدوین و کامپوزیت این انیمیشن‌ها هستیم که پس از آن وارد کار موسیقی و صداگذاری می شویم تا تولید این اثر تا اواخر خرداد ماه به پایان برسد.

مهران اضافه کرد: ساخت زندگی شهید علی اکبرشیرودی از مجموعه کمیک موشن «نام‌ها» که از اواخر سال گذشته آغاز شده است به مرحله پایان طراحی فریم‌ها رسیده که امیدوارم از دو ماه آینده و پس از مجموعه شهیدان باقری و باکری به سراغ تولید این کار برویم.

دستیار کارگردان «نام‌ها» تصریح کرد: نگارش فیلمنامه روایت سرداران شهید «ابراهیم همت» و «حسین خرازی» نیز به پایان رسیده و به طور موازی کارها انجام می‌شود.

میرکریمی مجموعه مستند «نام‌ها» را با فرم کمیک موشن که پیش از این در ایران تجربه نشده است، کارگردانی کرده و قرار است در هفت قسمت سی دقیقه‌ای کل مجموعه را آماده نمایش کند.

مجموعه این آثار سی دقیقه‌ای در هفت قسمت روایت شده که پیش از این دو روایت «مصطفی» و «عباس» آماده و رونمایی شده است و چهار روایت دیگر از سرداران شهید «عباس باکری» و «حسن باقری»، «علی اکبر شیرودی»، «ابراهیم همت» و «حسین خرازی» در حال ساخت است.