به گزارش پارس به نقل از تسنیم، لعیا زنگنه در برنامه تلویزیونی سه ستاره شبکه سه سیما با مطرح کردن سخنانی قابل توجه گفت: در بسیاری از پروژه های سینمایی و برنامه های تلویزیونی با زنان ما که در فرهنگ حضرت فاطمه (سلام الله علیها) رشد کرده اند فاطمه گونه رفتار نمی شود.


این بازیگر سرشناس تلویزیون گفت: ما در کشوری بزرگ شده ایم و در فرهنگی رشد کرده ایم که در آن دختر پیغمبر، خصوصیات مادر پیامبر را دارد و در آن جایگاه یک زن هسته ی دین دانسته می شود.

وی با گلایه از اینکه در برخی از برنامه های تلویزیونی و سینمایی آنگونه که دین و اسلام می گوید حرمت زنان ما رعایت نمی شود گفت: من از این موضوع گله دارم که بر اساس اعتقادات دینی ما حرمت زنان و خانمهای مسلمان ما در نظر گرفته نمی شود.

زنگنه با تقدیر از مجموعه حراست تلویزیون و سایر نهادهای فرهنگی گفت: در مورد اتفاقی که برای خود من به وجود آمد ایمان پیدا کردم که مجموعه ای به نام حراست ازمسائل اسلامی یکی از مقدس ترین نهادهایی است که باید از آنها قدر دانی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من افتخار می کنم که در کشوری زندگی می کنم که رهبر آن از ذریه بانوی بزرگی به نام فاطمه (سلام الله علیها) است.

لعیا زنگنه همچنین با اشاره برخی از مشکلات در حوزه سینما و تلویزیون گفت: بازهم از اعتقادات دینی خود آموخته ام که مزد افراد را بلا فاصله باید بعد از انجام خدمت آنها داد اما متاسفانه در مورد بازیگران این اتفاق بسیار با تأخیر انجام می شود که باعث شده بسیاری از هنرمندان توانمند ما کم رنگ شوند.