به گزارش پارس، به نقل از فارس، آرما کتاب « حجاب با حجاب» اثر « محمد رضا زائری» را در ۱۰۰۰ نسخه و حدود ۱۲۵ صفحه و قیمت شش هزار تومان منتشر کرد.

در کتاب « حجاب بی حجاب» کوشیدیم از ضرورت پرداختن بی پرده به موضوع حجاب سخن بگوییم و « بی حجاب» به حجاب بپردازیم و در کتاب حاضر از این واقعیت تلخ سخن گفته ایم که « با حجاب» رفتار و عملکرد نادرست برخی اشخاص حقیقی و حقوقی، روی زیبا و دلپذیر مفهوم متعالی و آرمانی و ارزشمند حجاب پوشانده شده است.

اگر برخی رفتارها و کردارهای نادرست و ناشیانه و گاه تخریبی و فاجعه بار نبود، شاید ابعاد گوناگون اجتماعی و فرهنگی این حکم الهی و فریضه شرعی به راحتی تبیین می شد و پذیرش آن برای مخاطبان بسیار گواراتر و آسان تر بود. اما باید به صراحت اعتراف کنیم آنچه امروز باعث شده تا وضعیت حجاب در جامعه ما چنان باشد که می دانیم و می بینیم قبل از هر چیز همین حجاب و پرده رفتارها و گفتارهای ناپسند برخی از خودمان است.

زمانی که روسری اقتصاد کمی کنار رفت و مانتوی سیاست کمی تنگ و کوتاه شد و نظام اداری چکمه پوشید و سیستم قضایی گردن و بازویش را برهنه کرد، به طور طبیعی این واقعیت های تلخ در تصویر زنان کوچه و خیابان خودشان را نشان می دهند. قضیه همین قدر ساده است. باور کنید.