سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگبا اعلام خبر برخورد سواری پراید با گاردریل در ورودی تونل توحید اظهارداشت: در ساعت 06:30 صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110  مبنی بر یک فقره برخورد شدید سواری پراید با گاردریل های مسیر جنوب به شمال نواب روی تونل توحید درمسیر ورودی به تونل، بلافاصله تیم های کارشناسی پلیس و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ در محل و بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به شدت با جدول میانی اتوبان  برخورد و پس از فاصله گرفتن چند لحظه ای از سطح راه مجدد بر روی جداول افتاده و متوقف می‌شود.

رنجبر گفت: در این حادثه راننده پراید از شوک این حادثه، لحظاتی بیهوش شد که با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در همان محل و به صورت سرپایی مداوا گردید. 

وی با بیان اینکه علت حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی  و خواب آلودگی تشخیص داده شد از رانندگان درخواست کرد:با حالت خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکرده و سرعت مطمئنه را لحاظ کنند؛ همچنین تمام توجه خود را به رانندگی معطوف کرده و از حرکاتی که باعث شود توجه‌شان از رانندگی پرت شود، خودداری کنند.