به گزارش پارس به نقل از  مهر، ابوالفضل قناعتی با بیان اینکه اقدامات شهرداری در حوزه فراملی باید نظام مند شود گفت : در دو سال اخیر تجربه ای از کاری ارزشمند در کربلا توسط شهرداری تهران صورت گرفت اما برای اینکه این کار هدفمند، منظم و دامنه دار باشد، لازم است یک برنامه جامع برای اقدامات مشابه از سوی شورای شهر تصویب و ابلاغ شود.

عضو شورای شهر ادامه داد: به جای اینکه سال به سال و به صورت فوریتی شورای شهر برای هزینه در اربعین مصوبه بدهد، این موضوع می تواند در قالب یک برنامه جامع دائمی شود و دامنه آن نیز گسترده تر شود.

وی نفس انجام چنین اقداماتی از سوی شهرداری تهران را ضروری دانست و افزود: در شهرهای کربلا و نجف ظرفیت ها و فرصت های زیادی وجود دارد که از رهگذر ارائه خدمت به زائران می توان از این فرصت ها نیز استفاده کرد.

قناعتی ادامه داد: خدمات شهری و زیباسازی در کربلا و نجف جای کار زیادی دارد و بخش خصوصی و توانمند ایران می تواند در این بخش ها حضور پیدا کند و به ارائه خدمت بپردازد.

عضو شورای شهر تهران با ابراز رضایت از اقدامات ستاد اربعین شهرداری تهران تاکید کرد: اقدامات ما در عراق نباید تنها محدود به خدمت رسانی باشد. ضمن اینکه نباید از فرصت های سرمایه گذاری غافل شد.