به گزارش پارس به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی در چهارمین بازدید منطقه‌ای خود همراه با معاونان و مدیران کل ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از مراکز فرهنگی منطقه 14 بازدید کرد.
 
صلاحی در جلسه مدیران منطقه، بعد از ارائه گزارش فعالیت‌های مدیر فرهنگی هنری منطقه 14 نسبت به لزوم افزایش مساحت مراکز فرهنگی تأکید کرد و گفت: علیرغم محدودیت فضای فیزیکی، عملکرد خوبی را در این منطقه شاهد بودیم. با هماهنگی شهردار محترم منطقه 14 نسبت به افزایش فضای فیزیکی اقدام خواهیم کرد.
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های جذاب قرآنی در ماه مبارک رمضان گفت: دنیا، دنیای جذابیت است. در این روزگار که مردم به دنبال جذابیت هستند، باید برنامه‌هایی با محتوای مناسب و خلاقانه برگزار کنیم. ضمن اینکه نسبت به گسترش فرهنگ قرآن در ماه مبارک رمضان، به خصوص در حوزه ترجمه، تفسیر و تدبر توجه ویژه داشته باشید. هیچ فرهنگی بالاتر از قرآن نیست و باید جذابیت قرآن را به کودکان نشان بدهیم.
 
وی افزود: می‌توان در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی را در بوستان‌های بزرگ منطقه برگزار کرد، فقط بهتر است، این برنامه‌ها بعد از ساعت 10 شب باشد و مانع حضور مردم در مساجد نشود. صداوسیما هم نباید طوری برنامه‌ریزی کند که مردم به جای مسجد، پای تلویزیون بنشینند. ما باید فرزندان و نسل بعد را مسجدی تربیت کنیم. اولویت با حضور مردم در مسجد است.
 
صلاحی با بیان اینکه از همین امروز باید به فکر برنامه اوقات فراغت جوانان برای بعد از ماه رمضان باشیم، یادآور شد: باید برنامه‌های فاخر فرهنگی در مراکز شاخص تهران برگزار شود و این اتفاق، مستلزم مشارکت سازمان فرهنگی هنری با شهرداری منطقه و معاونت اجتماعی شهرداری تهران است. باید با برگزاری نمایشگاه‌های متنوع در نگارخانه‌ها و برنامه‌های جدید و خلاق در مراکز فرهنگی و هنری، با دست پر به استقبال تابستان برویم.
 
در چهارمین بازدید دوره‌ای رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از مناطق 22‌گانه تهران، وی از فرهنگسرای اخلاق، خانه‌های فرهنگ اندرزگو و ابیانه، کتابخانه ابن‌سینا و خانه‌های مشارکتی روجا و رازی بازدید و با مسئولان و کارکنان این مراکز گفت‌وگو کرد، وی همچنین در بازدید از مؤسسه فرهنگی مذهبی قاسم بن الحسن(ع) و مهد قرآنی یاسمن در جریان روند ساخت این مسجد و مجموعه فرهنگی قرار گرفت.