به گزارش پارس،مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران با رد شایعات مربوط به مطرح شدن نامش به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری شهر اصفهان اظهار داشت: برنامه‌ای برای حضور در شهرداری اصفهان ندارم و تا پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران، به رأی مردم احترام می‌گذارم و در خدمت مردم تهران هستم.
 
طلایی در واکنش به موضوع برکناری شهردار اصفهان توسط شورای اسلامی این شهر گفت: اینکه شورای شهر از حق قانونی خود برای برکناری شهردار استفاده کرده، اتفاق عجیب و پیچیده‌ای نیست. وقتی قانون برای نهاد شورا این حق را قائل شده پس این برکناری و استیضاح اتفاق غیر معمول و عجیبی نیست و شورا از حق قانونی خود استفاده کرده است.
 
وی ضمن تقدیر از 12 سال حضور سقاییان‌نژاد در شهرداری اصفهان بیان داشت: باید از تلاش‌ها و زحمات وی که بیش از یک دهه منشأ اثرات و خدمات بسیاری در این شهر بوده، قدردانی کرد و امیدوارم شهردار بعدی اصفهان بتواند ضمن تعامل با شورا، در حوزه‌های مختلف شهری، زیستی محیطی، اجتماعی و فرهنگی به بهبود اوضاع این شهر کمک کند.
 
نایب رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: بنده اخبار مربوط به استیضاح و برکناری شهردار اصفهان را از طریق رسانه‌ها شنیدم و حتماً اعضای شورای شهر اصفهان دغدغه بهبود کیفیت زندگی مردم این شهر را دارند و امیدوارم همانطور که تا امروز شورای اصفهان تصمیمات خوب و قابل قبولی داشته، در آینده هم بهترین انتخاب را داشته باشند.
 
وی با رد شایعه مطرح شدن نامش به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری شهر اصفهان گفت: من در برخی اخبار و گمانه‌زنی‌ها نام خود را در بین گزینه‌ها دیدم و این چنین چیزی مطرح شده لطف دوستان و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان است و بنده با رأی مردم شریف تهران هم‌اکنون در شورای اسلامی این شهر به عنوان نایب رئیس انتخاب شده‌ام و ادای دین به این رأی، تا پایان دوره چهارم شورا را وظیفه اصلی خود می‌دانم.
 
طلایی اضافه کرد:‌ همانطور که در گذشته هم در عرصه‌های مختلف در کنار مردم شهر خوبم اصفهان بوده‌ام در این برهه از زمان هم از هیچگونه برای مشورت و کمک برای انتخاب بهترین گزینه برای شهرداری این شهر دریغ نخواهم کرد اما لازم است تأکید کنم هیچ برنامه‌ای برای حضور در اصفهان و تصدی شهردار و یا مسئولیت دیگری در این شهر ندارم.
 
منبع:فارس