به گزارش خبرنگار حوزه شهری پارس نیوز، ابوالفضل قناعتی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با اشاره به جزئیات جلسه طرح سوال از شهردار گفت: پیش از این شهردار به صورت کتبی پاسخ پرسش من را داده بود که من از آن قانع نشدم و طبق روال قانونی موضوع را به شکل طرح سوال مطرح کردم.
 
وی ادامه داد: شهردار تهران در این جلسه به برخی از مشکلات و تخلفات پاسخ دادند و به برخی از مشکلات پاسخی که دادند قانع کننده نبود اما انتقاد من به روند برگزاری جلسه است که اعضا به شکلی از من سوال مطرح می کردند که انگار قرار است من استیضاح شوم.
 
وی با تاکید بر اینکه از مجموعه پاسخ های شهردار قانع نشدم گفت: به احترام اعضا و رئیس شورا برای بررسی بیشتر و ارائه مدارک و مستندات قوی تر یک هفته از شورا فرصت خواستم تا گزارشی کامل تر تهیه کنم. پرسش من درخصوص اضافه طبقاتی بوده که بدون حکم ماده ۵ به این بنا داده شده است.
 
قناعتی گفت: در جلسه امروز تخلفات برای مردم شفاف سازی شد و مشخص شد در کمیسیون ماده صد بیش از هزار متر مربع این بنا تخلف دارد.
 
وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می آید در سوال از شهردار اعضا با شما هم رای نباشند و پاسخ شهردار اعضا را قانع کرده است گفت: بودند اعضایی که با نظر من موافق باشند. برخی از اعضا نیز معتقد بودند حجم تخلف به میزانی نیست که شهردار به خاطر آن استیضاح شود که این موضوع باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.
 
قناعتی در پاسخ به این پرسش که چرا میزان تخلفات این بنا شفاف سازی نشده و ابتدا اعلام می شود ۳۰۰ متر، بعد از تخلف هزار و ۳۰۰ متری صحبت می شود و در جلسه امروز نیز از تخلف ۱۰ هزار متری خبر داده شده است گفت:  از ابتدا تمام این اطلاعات را به طور شفاف در اختیار مردم قرار دادم و رقم ۱۰ هزار متری را مشاورانی که به تازگی از این بنا بازدید کرده پیش بینی کردند بنابراین درخواست کرده ایم اجازه دهند با نقشه برداری میزان واقعی تخلف مشخص شود.