به گزارش خبرنگار حوزه شهری پارس نیوز، اقبال شاکری در یکصد و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات پیش از دستور اظهار داشت: کسانی که در مورد شوراها صحبت می‌کنند، صحبت‌هایشان مانند پول‌های کثیف نشود که مطرح شد و سرانجام معلوم نشد به کجا می‌رسد.
 
وی گفت: عنوان می‌کنند شوراها مرجع خدمات نیستند بلکه مشکلاتی نیز ایجاد کرده‌اند و معلوم نیست این صحبت‌ها را از کجا آورده‌اند و چقدر به حفاظت از منابع مردم پایبند هستند.
 
شاکری یادآور شد: اگر حکم دیوان عدالت اداری در خصوص پاساژ علاءالدین برخلاف منافع مردم صادر شود معلوم خواهد شد حافظ منافع مردم چه کسی است و باید طبقه هفتم این پاساژ به نفع مردم قلع و قمع شود.
 
وی درباره اتفاقاتی که در محله ازگل صورت گرفته اظهار داشت: در این منطقه و در خیابان باران ناحیه 9 شهرداری منطقه یک اقدام به بستن کوچه کردند و قصد داشتند در آنجا گودبرداری و ساخت‌وسازی انجام شود که درگیری شدیدی با اهالی آن محله انجام می‌شود.
 
شاکری افزود: یکی از مسئولان آن منطقه عنوان کرده که قرار است ذی نفوذان شورای شهر در آن کوچه برج‌سازی کنند که اگر این فرد چنین چیزی را گفته است باید ثابت کند و در غیر این صورت با ‌آن برخورد شود.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: از آقای یزدانی تقاضا می‌کنیم که این محدوده را به عنوان فضای سبز برای 150 خانواری که در آنجا زندگی می‌کنند تبدیل کند چرا که ما نمی‌توانیم خیابان را بسازیم و آن گاردریل‌ها نیز در آن خیابان باید برداشته شود.
 
وی گفت: امروز نیز در خیابان سهروردی گود دیگری فرو ریخته است که باید مشکلات این چنینی در شهر تهران هر چه سریع‌تر حل شود.