به گزارش خبرنگار حوزه شهری پارس نیوز،رضا تقی پور در خصوص در خصوص آخرین وضعیت پروژه مصلی تهران و زمان بندی اتمام این پروژه توسط شهردار تهران اظهار داشت:پروژه بزرگ مصلی تهران نمایشگر عزم ملی و مدیریت جهادی است.اداره مصلی تهران توسط دفتر مقام معظم رهبری و با نظر ایشان در حال انجام فعالیت های مربوط به خود است.
 
وی در ادامه افزود:در مراسم تودیع و معارفه معاونین آقای قالیباف،شهردارتهران اظهار داشت در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتند،ایشان تاکید کردند که پروژه مصلی تهران هرچه سریع تر تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.به همین دلیل شهردار تهران در مراسم تودیع و معارفه،آقای حسینی را به عنوان مجری پروژه مصلی تهران انتخاب و به ایشان دستور دادند در مدت سه سال این پروژه بزرگ و ملی را به سرانجام برسانند.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که نبایستی برخی از مسئولین وزارتخانه راه و شهرسازی در رسانه ها اظهارنظر کنند که شهرداری حق دخالت در پروژه مصلی تهران را ندارند خاطرنشان کرد:این درست نیست که بر خلاف حکم رهبری عمل کنیم و با توجه به این که حضرت آقا به آقای قالیباف دستور داده اند که این پروژه را به اتمام برسانند،دیگر لازم نیست که وزارت راه و شهرسازی راجبه این موضوع اظهارنظرهای متعدد و متغیر کنند.
 
تقی پور درباره ردیف بودجه اتمام پروژه مصلی نیز گفت:به هر صورت منابعی در اختیار شهرداری ها است که شهردار تهران می تواند در قالب بودجه اصلاحیه که هر ساله در نیمه دوم سال به شورای اسلامی شهر تهران ارائه می شود،ردیف بودجه آن را قرار دهد.
 
وی گفت:با توجه به این که حکم رهبری برای اتمام پروژه مصلی تهران صادر شده است،مدیریت شهری قطعا با بودجه اصلاحیه شهرداری مبنی بر تعیین ردیف برای اتمام پروژه مصلی موافقت خواهند کرد و در طول مدت این سه سال سعی خواهد شد که این پروژه به سرانجام برسد.