به گزارش خبرنگار حوزه شهری پارس نیوز،ابوالفضل قناعتی با  اشاره به پیشنهاد شهرداری تهران برای ورود به اتمام ساخت پروژه مصلی در شهر تهران گفت: حدود 30 سال است که از این پروژه می‌گذرد و در این مدت هزینه‌های زیادی برای نظام به بار آمده است.
 
وی تصریح کرد: طولانی بودن و هزینه‌های سنگین پروژه مصلی باعث مشکلاتی برای نظام شده است و همین امر باعث شده  که شهرداری تهران به این پروژه ورود پیدا کند.
 
قناعتی با بیان اینکه در سالهای گذشته پروژه‌های بسیار سنگین‌تر از پروژه مصلی از سوی شهرداری به پایان رسیده است، گفت: با ورود شهرداری تهران به پروژه مصلی پیش‌بینی می‌شود این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد.
 
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به رویکرد جهادی در شهرداری تهران گفت: قطعاً با ورود شهرداری به این پروژه، شورای شهر تهران نیز حمایت‌های لازم را از مجموعه شهرداری خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: شورای شهر در بحث ساخت‌وساز در مساجد در برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران اختیاراتی را به معاونت فرهنگی سپرده است و از همین اختیارات می‌توان برای اتمام پروژه مصلی استفاده کرد.
 
قناعتی از اصلاحیه بودجه 94 شهرداری تهران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهرداری تهران قرار است به پروژه مصلی وارد شود نیازمند است که اعتبارات لازم برای این پروژه دیده شود و به همین دلیل باید بودجه 94 شهرداری تهران اصلاح شود.