به گزارش پارس،‌ علیرضا شریفی مدیرعامل برج میلاد تهران با اعلام این خبر گفت: جشنواره نوروزی برج میلاد از 27 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 14 فروردین ماه ادامه دارد.
 
وی با اشاره به برپایی 6 سرای فرهنگی_تفریحی در مجموعه برج میلاد اظهار داشت: همزمان با برپایی جشنواره نوروزی برج میلاد، سراهای فرهنگ فاطمی، تفریحات و سرگرمی، سرای کودک و نوجوان، اقوام ایرانی، سوغات و صنایع دستی و سرای گردشگری  نیز آغاز به کار کرده و با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است.
 
شریفی با بیان اینکه در ایام نوروز برنامه‌های شاد و مفرحی برای خانواده‌ها اجرا می‌شود، افزود: جشنواره نوروزی از 10 صبح تا 10 شب برپاست و گردشگران بی شماری از سراسر کشور از این جشنواره بازدید کرده‌اند.
 
وی با اشاره به سرای فرهنگ فاطمی تصریح کرد: در این سرا سبک زندگی ایرانی_ اسلامی، نمایشگاه عکس فاطمی، کتابفروشی و باشگاه دخترانه را داریم.
 
شریفی با بیان اینکه در سراهای اقوام ایرانی و گردشگری، آداب و رسوم اقوام و مکان‌های دیدنی استان‌های مختلف کشور به افراد معرفی می‌شود، افزود: به عبارتی مراجعه کنندگان می‌توانند ایران کوچک را در برج میلاد مشاهده کنند.
 
وی به نصب صندلی های خلاق در برج میلاد اشاره و بیان کرد: 15 صندلی خاص و ویژه توسط سازمان زیباسازی در محوطه برج میلاد نصب شده، همچنین تعدادی آثار حجمی مرتبط با ایام فاطمیه نیز در این محوطه جانمایی شده است.
 
شریفی با بیان اینکه هر شب برنامه لیزر روی برج میلاد را داریم، گفت: طرح ساعت زمین در 8 فروردین ماه در برج میلاد برگزار می‌شود که در این طرح چراغ‌های برج به مدت یک ساعت همزمان با سایر نقاط جهان خاموش خواهد شد.
 
وی به ویژه برنامه‌های 12 فروردین اشاره و بیان کرد: در این شب برنامه آتش بازی و نورافشانی را خواهیم داشت.
 
مدیرعامل مجموعه برج میلاد خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود 500 هزار نفر در ایام عید نوروز از مجموعه برج دیدن کردند که پیش بینی می‌کنیم، این تعداد برای سال جاری به بیش از نیم میلیون نفر برسد.