به گزارش پارس به نقل از مهر در این پیام آمده است: بهار امسال بوی یاس می دهد. بوی ثلاله پاک نبی مکرم اسلام و بانویی که تاریخ حیات بشری نظیر آن را ندیده است. وقار، نجابت، ولایتمداری، زهد، تقوی و مبارزه و مظلومیت را می توان مفاهیمی دانست که هویت و اصالتشان را از این نام و این بانوی مکرمه گرفته اند.

بهار امسال، بهاری است توامان با افتخار و عزت؛ کشور عزیزمان در صحنه جهانی و در دریای متلاطم فشارهای مستکبران و زورگویان، استوار و عزتمند در حرکت است و پر بیراه نیست که نگین خاورمیانه به پشتوانه مردم عزیز این مرز و بوم در راه سخت استقلال سیاسی، اعتقادی، نظامی، فکری و علمی خوب گام بر می دارد.

بهار امسال فصل شکر گزاری و سپاس از مردم میهمن اسلامی است که با وجود تمام سختی ها و مصایب، همواره دست حمایت خود را از پشت نظام اسلامی، رهبر معظم انقلاب و تمام کارگزاران بر نداشته و همواره در صحنه ها حاضر بوده اند.

بهار فصل شکفتن است. فصل شکوفایی و فصل طراوت. آغازی دوباره برای تمام مخلوقات الهی. سال گذشته سالی پر از تجربه های شور و شیرین بود و سالی که خدمت و عزت مردم شهر تهران بزرگترین دغدغه همکاران شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران بود.

شهر بزرگ، با شکوه، وسیع و غنی تهران که با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند، عرصه خدمت است. از دوستان و همکارانی که در سال گذشته توفیق همراهی شان را داشتم، صمیمانه سپاسگزارم و توصیه ام به آنها تنها تقوا و تلاش در جهت خدمت مردم است، چرا که سرمایه ای عظیم تر از این موهبت الهی جزء با تقوا، مدیریت و تلاش جهادی به سرانجام نخواهد رسید.

و قبل از آن از مردم خوب شهرمان بایستی سپاسگزار باشم که با حمایت و همکاری خوب خود امکان اجرای برنامه ها را عملی ساخته و بیش از همه از رهنمودها ، حمایت ها و دقت موشکافانه مقام معظم رهبری می بایستی شاکر خدای بزرگ و سپاسگزار باشیم.

بهار امسال را به فال نیک بگیریم و ندای «مقلب القلوب» را به گونه ای سردهیم که خداوند «احسن الحال» را نصیبمان نمایدو بی شک احسن الحال چیزی جز رضای الهی و رضای بندگان خدواند نیست.

نوروز باستانی امسال مقارن با ایام شهادت بانوی بزرگواراسلام، حضرت فاطمه الزهرا (س) است. این تقارن  نشان از سالی است که طراوت ، شادی و سر زندگی با توجه و توسل به  آن بانوی بزرگوار و مکرمه (س) بدست خواهد آمد. پیوند تحول، طراوت و ولایتمداری، حبل المتین محکمی می تواند برای سال آتی باشد. انشاله .

سربلندی، سلامت، عزتمندی و مقام حامدین را برایتان مسئلت دارم