پايگاه خبري تحليلي «پارس»- عضو هیات رئیسه شورای شهر گفت: ارائه طرح 2 فوریتی برای باز شدن مسیر امام حسین تا شهدا؛ پروژه امام حسین مصوبه شورای شهر را ندارد

ابوالفضل قناعتی  در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي «پارس» گفت: چندی پیش  تعدادی از شهروندان در اعتراض به پروژه میدان امام حسین در مقابل شورای شهر تجمع کردند که آقای طلایی نائب رئیس شورای شهر  به نمایندگی از اعضای شورا با آنها صحبت کردند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر افزود: حدود چهار صد کسبه به دلیل اجرای پروژه امام حسین و  تغیر شرایط ، کسب وکار خود را از دست داده اند و در امرار معاش  به مشکل بر خورده اند.

وی اظهار شد: با تصمیم شورای شهر  قرار شد سه کمیسیون فرهنگی عمران وشهرسازی به طور جداگانه در این خصوص بحث وبرسی کنند ودر صورت نیاز تغیرات واصلاحاتی را در این حوزه اعمال کنند.

قناعتی گفت: شهرداری متاسفانه در اجرای این طرح مصوبه شورای سوم را ندارد وما هم نمیتوانیم پروژه میدان امام حسین را به حالت اول برگردانیم باید یک سری اصلاحاتی انجام شود که مشکل اهالی این منطقه حل شود البته من تصمیم دارم که یک طرح دو فریتی ارایه دهم که اگر تغیرات اساسی  نمیشود ایجاد کرد حداقل مسیر میدان امام حسین تا میدان شهدا باز شود تا مردم با مشکل مواجه نشوند