به گزارش پارس به نقل از  مهر، اردوی یک روزه عرضی توجیهی شورای خواهران حوزه ها با حضور مسئول و قائم مقام سازمان بسیج شهرداری تهران در مجموعه شهربانوی بوستان ولایت برگزار شد.

در این مراسم محسن پیرهادی نقش زن را در محیط اجتماع اثر گذار و با اهمیت خواند و گفت: نقشی که زن در محل کار، خانه و هر ساحتی از اجتماع ایفا می کند بسیار جدی است که باید قدر آن را دانسته و از آن استفاده کنیم.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: اگر بخواهیم فرزندان، خانواده و جامعه ما اصلاح شود، نقش زنان نقش کلیدی است و اگر زن در یک جامعه قصد اصلاح داشته باشد، آن محیط را کارآمد می کند و خیلی موثر خواهد بود.
وی در گزارشی از عملکرد سازمان بسیج شهرداری تهران اظهار داشت: در طول این مدت تلاش ما بر آن بوده است که از کارهای نمادین و زودگذر پرهیز کنیم و برای مردم زحمت ایجاد نکنیم. به همین منظور در برنامه ریزیهایمان کارهای مستمر را دنبال کرده ایم و با برنامه هایی نظیر نصب تمثال شهدا، چراغ خانه، حضور مستمر در نماز جمعه، برگزاری دوره های آموزشی و برنامه هایی از این دست فضای شهر را تغییر داده ایم.

پیرهادی با بیان آن که مجموعه های فرهنگی هزینه های زیادی در شهر تهران انجام داده اند گفت: این فعالیت ها به دلیل مستمر نبودن نه تنها با دوام نیستند، بلکه به دلیل خلاقیت و ایده پردازی پائین ثمری ندارند. اگر هر روز همایش بین المللی برگزار کنیم رفتار درست نخواهد کرد و با اندیشه ها گره نخواهد خورد. لذا کارهلای شناسنامه دار و مستمر را دنبال خواهیم کرد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با اعلام انزجار از عمل اسید پاشی در اصفهان تصریح کرد: این کار جنایت است و حاکمیت بایستی به موقع و به طور قاطع با این رفتار غیر انسانی برخورد کند. برخی ها به دنبال سیاسی کردن موضوع هستند و به دنبال موافق و مخالف می گردند، اما هرکس با هر انگیزه ای اقدام به این اسید پاشی کرده است همه کشور مخالف این موضوع هستند.

وی اضافه کرد: رویکرد ما هم کاملا روشن است و حتی اگر کسی با حجاب فوق العاده نامناسب هم وارد اجتماع شود، چنین کاری با وی جایز نیست و کسی حق ندارد در خارج از چهارچوب قانون با کسی برخورد کند. دین ما دین محبت است، همان دینی که بر سر پیامبرش زباله می ریزند و نه تنها با آن شخص برخورد نمی کند بلکه به عیادتش می رود. وقتی خلخال از زن پای آن زن یهودی خارج می کنند و امیرالمومنین می فرماید اگر کسی از غم این عمل بمیرد جای سرزنش ندارد.

پیرهادی خاطر نشان کرد: دشمنان ما به دنبال آن هستند که هویت ما را زیر سوال ببرند و جمهوری اسلامی را در انظار عمومی تخریب کنند. ما باید با بصیرت و با دقت با قضایا برخورد کنیم