پايگاه خبري تحليلي «پارس»- عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: تذکرات مکرر اعضای اصلاح‌طلب شورا در خصوص روزنامه همشهری به شهردار تهران به یک پروژه نخ نما تبدیل شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، محسن پیرهادی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به تذکرات مکرر اعضای اصلاح‌طلب شورا به روزنامه همشهری اظهار داشت: پیگیری مستمر برخی از اعضای اصلاح‌طلب شورا در این خصوص و تذکرات آنان به شهردار به یک پروژه نخ‌نما تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه استفاده از ادبیات سانسورچی برای برخی از روزنامه‌نگاران و فعالین روزنامه و تهدید آنها به اخراج در صحن شورای شهر تهران توسط یک عضو اصلاح‌طلب شورای شهر زیبنده نیست.

پیرهادی خاطرنشان کرد: صحبت‌های مطرح شده از سوی عضو اصلاح طلب شورای شهر مصداق دخالت توسط این عضو است این مسئله کاملاً  غیرقانونی است و مواجهه این چنینی با رسانه‌ها کاملاً غیرحرفه‌ای است

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران ادامه داد: روزنامه همشهری ممکن است در برخی از موضوعات با سلیقه و برداشت شخصی همخوانی نداشته باشد اما نوع برخورد و اصلاح با رسانه این نیست، خصوصاً که روزنامه همشهری روزنامه‌ای است که سالهاست در حال انتشار است و نخستین روزنامه‌ای است که از ویژگی‌های منحصر به فرد برخوردار است.

پیرهادی بیان داشت: متأسفانه برخی از دوستان ما در شورا روزنامه را با تریبون شخصی، وبلاگ و یا همچون قاجاریه که میرزا بنویس‌ها را داشتیم اشتباه گرفتند.

عضو شورای شهر تهران در پایان گفت: بنده به عنوان کسی که به آقای قالیباف رأی دادم و روزنامه همشهری که هم اکنون تحت مدیریت قالیباف است، تقاضا دارم فعالین و رسانه‌ها با یک تهدید محتوا و سنجش فراوانی میزان مطالب بنده را در این روزنامه با آقای سرخو که همیشه از این روزنامه گله دارند را اعلام کنند تا شاید مرهمی بر زخم وجود نداشته و افزایش آستانه تحمل پایین برخی دوستان بشود.