به گزارش پارس به نقل از  مهر ، اقبال شاکری در ادامه یکصدمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی سامانه‌های 137 و 1888 اظهار داشت: این سامانه‌ها ابزار قدرتمندی هستند که در اختیار مدیریت شهری قرار دارند.

وی افزود: استنفاده از این ابزار ظرفیت بهینه ای را در اختیار مدیران قرار خواهد و امیدواریم تمام مدیران از این امکان استفاده کنند . من پیشنهاد می دهم مدیرانی که  استفاده از این ابزار را سرسری می گیرند یک لحظه هم بر مسند خود باقی نمانند .

شاکری در ادامه با اشاره به مشکلات پیش آمده در روز گذشته در زیرگذر آزادی گفت: دیروز شاهد بوده‌ایم که شهروندان ساعت‌های زیادی را به دلیل بی‌برنامگی مسئولان منطقه در ترافیک بوده‌اند که باید مسئولان منطقه از مردم عذرخواهی کنند.شاکری ادامه داد: پروژه‌های شهری با زندگی مردم سر و کار دارند و مسئولان مناطق باید دقت کنند در اجرای هر پروژه اطلاع‌رسانی دقیق و صحیحی را قبل از اجرای آن داشته باشند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: حدود 3 درصد از بودجه کل شهرداری در خصوص مسائل فرهنگی و تبلیغاتی هزینه می‌شود پس ایا نصب بنر های اطلع رسانی نیم توانست در اینجا صورت گیرد . ما  انتظارداشتیم  که مسئولان منطقه اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح انجام دهند.

شاکری در پایان گفت: با توجه به بی‌برنامگی و بی‌تدبیری مسئولان منطقه باید حقوق این افراد که باعث به وجود آوردن این ترافیک شده‌اند به میزان تاخیر به وجود آمده کسر شود. همچنین این افراد به مدت یک ماه از اتوبوس و مترو استفاده کنند تا متوجه شوند که مردم با چه مشکلاتی مواجه هستند و چنین تاخیر هایی چه لطماتی به زندگی روزمره  آنان خواهد زد.