به گزارش پارس به نقل از تسنیم،‌ مجتبی عبداللهی با اشاره به فعالیت 15 میدان و 172 بازار محله ای میوه و تره بار در تهران، اظهار کرد: میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهر تهران بخش مهمی از نیازهای شهروندان در حوزه محصولات کشاورزی را تامین می‌کنند که قطعاً توسعه این بازارها، می‌تواند مشکلات موجود در حوزه توزیع محصولات کشاورزی و میوه و تره بار را سامان دهد.

وی به مراجعه روزانه بیش از 500 هزار نفر شهروند تهرانی به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 25 تا 30 درصد از نیاز شهروندان تهرانی به محصولات کشاورزی در بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تأمین می‌شود که با توجه به قیمت و کیفیت مناسب محصولات، رضایمندی مناسبی را نیز همراه داشته است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این‌که در نظر داریم در یک برنامه بلندمدت در تمامی 374 محله شهر تهران بازار یا میدان میوه و تره بار احداث شود، تصریح کرد: معتقدیم توسعه بازار‌های عرضه محصولات کشاورزی، نقش مهمی در کنترل قیمت و کیفیت محصولات و نیز ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز شهروندان در این حوزه ایفا خواهد کرد.

به گفته عبداللهی، شهرداری تهران درصدد تبدیل میادین میوه و تره بار به یک قطب اقتصادی است تا بتواند عواید بسیاری برای شهروندان تهرانی و اقتصاد شهر داشته باشد.

وی در ادامه تلاش برای افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات میادین میوه و تره‌بار شهر تهران ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در فعالیت‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران خواند و تأکید کرد در این زمینه، حساسیت جدی از سوی شهردار تهران برای ارتقای کمی و کیفی سطح ارائه خدمات در میادین میوه و تره‌بار وجود دارد که برای تحقق آن باید تلاش کرد.