به گزارش پارس به نقل از  مهر، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: این نمایشگاه که از روز شنبه 7 تیرماه سال جاری با مشارکت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شمیرانات و فرهنگسرای ملل با تعداد 65 غرفه فعالیت خود را آغاز  نموده بود، هرشب از ساعت 19 لغایت 1 بامداد به میزبانی یکی از محلات 26 گانه سطح منطقه تا پایان ماه مبارک رمضان پذیرای بازدید کنندگان بود.

وی افزود: به طور میانگین روزانه در حدود یک هزار نفر از شهروندان از برنامه ها و غرفه های این نمایشگاه بازید نموده و از 30 تیر تا 2 مرداد ماه نیز برنامه "مسابقه صددرصد" از ساعت 22 تا 23 و 30 دقیقه در بوستان قیطریه  توسط رادیو تهران از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن رفت.

کارگران تصریح کرد : از بخش های این مسابقه اجرای خوانندگی، آشپزی، دوبله و گویندگی بود و سوالات مسابقه نیز معطوف به ماه مبارک رمضان طراحی شده بود که هر شب 6  شرکت کننده با پاسخگویی به سوالات دینی عرفانی، محلی، فان و شاد در این مسابقه شرکت می کردند که از بین آنها  سه نفر برنده اعلام و جوایزی به آنها اهدا می شد و  در بخش دیگری نیز از نخبگان ورزشی، هنری و فرهنگی ساکن در این منطقه ، دعوت می شد تا برای حاضرین سخنرانی کنند.

وی به بازدید دکتر نجفی سو لاری معاون وزیر و ریس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،خانم دکتر لاله افتخاری نماینده و عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، حجت السلام و المسلمین حاج اقا کوششی مشاور دکتر قالیباف  شهردار تهران در حوزه قرآن ، مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک و مدیریت شهری منطقه از غرفه های دایر در این نمایشگاه و برنامه های متنوع فرهنگی ، اجتماعی و ... اشاره کرد.

معاون شهردار منطقه یک برگزاری ویژه برنامه هایی با عناوین مسابقه با موضوع نقاشی وتغذیه توسط غرفه های خانه علم و زندگی و خانه کتاب ، مشاوره و تست فشار خون و توزیع بروشور توسط خانه سلامت ، ویژه برنامه های غرفه سرای محلات با عناوین توزیع بروشورهای دوام و ایمنی،آشنا ساختن مردم با عملکردها و فعالیت های محلات، معرفی دستاوردهای سرای محلات در جشنواره های شمسه ، شکوفا ومشکات وهمایش های ورزشی، اجرای موسیقی سنتی،اجرای تواشیح،برگزاری مسابقات قرآنی و کتاب خوانی ویژه کودکان و نوجوانان و... را از دیگر برنامه های اجرا شده در بوستان قیطریه دانست.