به گزارش پارس، روزنامه «شهروند» با این مقدمه نوشت: ساعت ۱۹:۴۰ چهارم تیرماه ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از یک مورد درگیری روی سکوی شمالی ایستگاه متروی شمالی تهرانپارس مطلع شدند.

ماموران جهت همکاری با عوامل حراست متروی تهرانپارس بلافاصله به محل رفتند. با حضور ماموران در ایستگاه مترو و آغاز بررسی‌های پلیسی و تحقیق از عوامل حراست ایستگاه مشخص شد که پسر جوانی ناگهان وارد حریم ریلی مترو شده و شروع به عربده‌کشی، ایجاد رعب و وحشت و بر هم زدن نظم عمومی کرده است. مسئولان مترو هم با دیدن این صحنه بلافاصله برق را قطع کرده و ماجرا را به نیروهای حراست اطلاع داده‌اند. این در حالی بود که این کار پسر جوان باعث ازدحام جمعیت و تأخیر در حرکت قطارها شده بود.

در ادامه، ماموران در اقدامی ضربتی متهم را بازداشت کردند و از داخل تونل بیرون آوردند و او را به اتاق حراست منتقل کردند. متهم وقتی در اتاق حراست در مقابل ماموران قرار گرفت، خود را آرمان ۲۶ ساله معرفی کرد و گفت: من ۱۶‌سال است که در آمریکا زندگی می‌کنم و به خاطر ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام به ایران آمده‌ام.

وی ادامه داد: امروز او را در ایستگاه مترو پیدا کردم ولی او به درخواست من جواب رد داد و من نیز دست به چنین اقداماتی زدم.

سپس دختر مورد علاقه آرمان که نازنین نام داشت به اتاق حراست دعوت شد. دختر جوان نیز با تأیید گفته‌های آرمان به‌عنوان شاهد به همراه آن پسر به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس با تأیید این خبر گفت: پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا فرستاده شده است.