به گزارش پارس به نقل از فارس، سفیر ایران در لبنان تاکید کرد انفجار تروریستی روز سه شنبه در نزدیکی سفارت ایران در بیروت، جمهوری اسلامی ایران را در مقابله با رژیم صهیونیستی راسخ تر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری النشره، « غضنفر رکن آبادی» سفیر ایران در بیروت در پایان مراسم یادبود شهدای ایرانی انفجار روز سه شنبه در نزدیکی سفارت ایران در بیروت گفت: این جرایم تروریستی تاثیرگذار نخواهد بود بلکه انگیزه ای برای برداشتن گام های محکم تر در مسیر مواضعمان است و همانگونه که از لحظه وقوع انفجار از همه مناطق لبنان و همچنین هیئت هایی از فلسطین، عراق، سوریه و ترکیه به سفارت برای عرض تسلیت آمدند و از همه کشورهای جهان تماس ها و بیانیه هایی در محکومیت این حمله دریافت کردیم.

رکن آبادی افزود: بنابراین گروه های تروریستی که دشمن صهیونیستی آنها را اجیر کرده است بدانند که کار آنها فایده ای برایشان ندارد و ما انگیزه قویتری برای مقابله با نقشه های سرکوبگرانه اسرائیل و ابزارهای اسرائیل در منطقه پیدا کردیم.

رکن آبادی تاکید کرد: اسرائیل و آلات دست آن همه خطوط وحدت و گفت وگو را برهم می زنند و با توجه به سیاست ایران در صحنه بین المللی این اسرائیلی ها بودند که بیشترین نفع را از این اقدامات می برند.

سفیر ایران گفت: ما به اندازه سر سوزنی از مواضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد و دشمن صهیونیستی در نقشه خود شکست خورده است.

وی تاکید کرد: مجموعه ای از گروه های تروریستی با دشمن صهیونیستی هماهنگی دارند.