به گزارش پارس به نقل از تسنیم، منابع خبری محلی در سوریه گزارش دادند، یکی از فرماندهان عالی رتبه گروه تروریستی" ارتش آزاد سوریه" در شهر درعا به هلاکت رسید.

العهد نوشت: تنها چند روز پس از به هلاکت رسیدن فرمانده گردان های التوحید در شمال سوریه، نیروهای ارتش سوریه موفق شدند تا در استان درعا احمد النعمه از فرماندهان ارتش آزاد را به هلاکت برسانند.

احمد فهد النعمه که مهترین فرمانده گروه های تروریستی در درعا و از دوستان نزدیک احمد الجربا است درحالی که در حرکت به سمت شهر عتمان برای شرکت در درگیری های جاری در این شهر با ارتش سوریه در حرکت بود به هلاکت رسید.

لازم به ذکر است که احمد النعمه ارتباط بسیار نزدیکی با آمریکا داشته است، وی توانسته بود با وجود ارتباط گسترده خود با آمریکا و رایزنی های بی وقفه توانست کمک های تسلیحاتی فراوانی را به خود اختصاص دهد.

النعمه همچنین طی ماه های گذشته با جذب ابومحمد الجولانی فرمانده جبهه النصره در سوریه و انقال او برای انعقاد جلسه با ماموران امنیتی آمریکا به اردن اعتماد آنان را به خود جلب کند. آنان در این جلسه به توافق رسیده بودند که با کمک آمریکا کنترل شهر درعا را به صورت کامل در اختیار گرفته، سپس به سوی دمشق پیشروی کنند.

لازم به ذکر است که وی پیش از پیوستن به گروه های تروریستی در سال ۲۰۱۲ نظامی بوده و با درجه سرهنگ تمامی در ارتش سوریه در حال بوده است.