به گزارش پارس به نقل از فارس، در پی تجمع صدها مصری برای بزرگداشت سالروز کشتار خیابان « محمد محمود» در ۱۹ نوامبر سال ۲۰۱۱ به دست نیروهای وزارت کشور وقت مصر، نیروهای امنیتی علیه تظاهرات کنندگان از گاز اشک آور استفاده کردند.

به گزارش شبکه خبری « اسکای نیوز» ، در پی تجمع صدها مصری برای بزرگداشت سالروز کشتار خیابان « محمد محمود» در ۱۹ نوامبر سال ۲۰۱۱ به دست نیروهای وزارت کشور وقت مصر، نیروهای امنیتی علیه تظاهرات کنندگان از گاز اشک آور استفاده کردند.

همزمان در اطراف میدان رامسس و مسجد فتح نیز نیروهای امنیتی برای مقابله با تظاهرات حامیان اخوان المسلمین به همین مناسبت مستقر شده اند.

سفارت آمریکا در قاهره نیز به شهروندان خود هشدار داد که با توجه به وجود احتمال درگیری، در مسیر های تجمع و تظاهرات های امروز قرار نگیرند.

دانشجویان اخوان نیز تجمع هایی را در دانشگاه های مختلف قاهره را ایجاد کرده و درگیری های لفظی میان دانشجویان و تعدادی از مخالفان اخوان ایجاد شده است.

مصری ها امروز دومین سالگرد سرکوب معترضان مصری به دست نیروهای امنیتی و پلیس در جریان انقلاب ۲۵ ژانویه برای سرنگونی مبارک را گرامی می دارند. گزارش ها حاکی است که درگیری های متعددی میان حامیان و مخالفان السیسی صورت گرفته است.

شب گذشته نیز صدها نفر در میدان تحریر گرد هم آمده و شعارهایی علیه « عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع فعلی مصر و وزارت کشور و گروه اخوان المسلمین سر دادند و با بالا بردن تصاویر قربانی های حوادث خیابان « محمد محمود» خواستار مجازات عاملان این حوادث شدند.