به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین، علی زرافشان به عنوان معاون آموزش متوسطه و علیرضا جدایی، رییس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش شدند. پیش از این ابراهیم سحرخیز، معاون آموزش متوسطه و علی فرهادی، رییس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش بودند.

البته در مدت سرپرستی فانی در آموزش و پرورش، کفاش، سرپرست مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش بود. او اکنون معاون پرورشی فانی شده است.

علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم تودیع و معارفه معاون آموزش رییس مرکز اطلاع رسانی بر ترسیم صادقانه چهره آموزش وپرورش تاکید کرد و گفت: موفقیت در صداقت و راستگویی است.

او سند تحول نظام آموزشی را مهم ترین سند خواند که این وزارتخانه مکلف به اجرای آن است: اجرای این سند یا هر طرح جدید دیگر نیاز به فرهنگ سازی و آمادگی جامعه دارد و این وظیفه مهم برعهده روابط عمومی است.

وزیر آموزش وپرورش گفت: جامعه تحمل تغییر مجدد را ندارد، بنابراین تغییرات صورت گرفته که یکی از آنها نظام ۳-۳-۶ است، با برطرف کردن اشکالات ونواقص آن اجرایی خواهد شد.

فانی با اشاره به این مطلب که معلمان در دولت تدبیر وامید باید احساس کنند که می توانند حرف خود را بزنند و انتقاد کنند، گفت: معلم بایداحساس غرور کند و احساس کند برای حرفهایش حتی در صورت منتقد بودن، شنونده وجود دارد. معلمان باید حرف خود را حتی در صورت تلخ بودن بیان کنند. روابط عمومی ودفتر وزارتی باید در یک فعالیت مشترک مدیریت دوره سرپرستی وزارتخانه را با صورت نظام مند در یک مجموعه با عنوان « مدیریت آموزش وپرورش در دوران سرپرستی » به عنوان یک الگو و کتابی که در دانشگاه بتوان آن را تدریس کرد، ثبت کنند.

وزیر آموزش وپرورش گفت: بزودی سفرهای استانی با محوریت حضور در جمع فرهنگیان برای استماع حرف های آنان و بیان حرف های اینجانب آغاز می شود.