به گزارش پارس به نقل از فارس، مصطفی ترک همدانی وکیل پالیزدار در خصوص جلسه امروز دادگاه گفت: ما تا ساعت ۸ شب در دادگاه بودیم و پس از آن دادگاه خاتمه یافت اما مرتضوی برای رسیدگی به پرونده دیگری در دادگاه ماند.

وی ضمن قدردانی از دادستان تهران، به دلیل رسیدگی به این پرونده، گفت: من از دادستان تهران تشکر می کنم که عزم خود را جزم کرده تا به این گونه پرونده ها رسیدگی کند و در این زمینه موقعیت شغلی افراد مورد توجه نیست و بدون هیچ رعایتی افراد را احضار می کند.

وکیل پالیزدار تصریح کرد: معمولا دادسراها تا ساعت ۱۵ باز هستند اما امروز بازپرس تا پاسی از شب منتظر مرتضوی ماند و همین اقدام جای تشکر دارد.

ترک همدانی در خصوص اظهارات مرتضوی در جمع خبرنگاران مبنی بر اینکه صددرصد تبرئه می شود و به جای محکومیت باید به او مدال دهند، گفت: کدام متهم است که در مورد خود بخواهد غیر از این صحبت بکند البته من بعید می دانم که متهمی بخواهد تقاضای مدال داشته باشد و من نمی دانم که وی چطور این صحبت را کرده است.

وی با تاکید بر اینکه بازپرس دستور داده تا اطلاعات دادگاه منتشر نشود، گفت: من از رسانه ها تشکر می کنم چرا که همکاری خوبی با ما داشته اند.

وی افزود: البته مرتضوی در جایی اعلام کرده که وکلا به رسانه ها خط می دهند و اظهار داشته که خبر برگزاری این دادگاه را از رسانه ها شنیده است، بنابراین من به عنوان وکیل از رسانه ها قدردانی می کنم.

ترک همدانی افزود: چرا که رسانه ها باعث شدند تا مرتضوی از جلسه امروز مطلع شود و در دادگاه حضور پیدا کند که این به معنی نقش مهم رسانه است.

وی در پایان در خصوص جلسه بعدی دادگاه گفت: هنوز مشخص نیست که جلسه بعدی این دادگاه چه زمانی برگزار شود.