به گزارش پارس به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در جمع مردم مینودشت با بیان اینکه شرایطی که باعث شد انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد رهبری های امام خمینی (ره) بوده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران با همراهی مردم و رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و بعد از انقلاب اسلامی هم استمرار این نظام تحت ولایت و زعامت رهبری امام خامنه ای ادامه یافت.

مشاور رهبری و مسئول بازرسی دفتر مقام معظم رهبری گفت: انقلاب هایی که در کشورهای منطقه خاورمیانه های به وجود آمد می توان گفت مشابه و برگرفته از انقلاب اسلامی ایران بود اما نکته مهم آن این است که رهبری این نظام که خیمه و ستون انقلاب ما بود هیچ موقع اجازه نداد شرایط بعد از انقلاب به روال قبل باز گردد.

ناطق نوری همچنین خاطرنشان کرد: مردم به دولتی رای دادند که پیروزی آن قابل پیش بینی نبوده است ولی دولتی روی کار آمد که برنامه های آن برای مردم قابل پیش بینی است لذا مردم امید دارند و به همین خاطر در کشور فضای آرامش به وجود آمد.

وی ادامه داد: آرامش و وحدت مسئله اصلی کشور در شرایط کنونی است که باید این اتفاق بیافتد.

مشاور رهبری و مسئول بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به نرمش قهرمانانه تاکید مقام معظم رهبری تصریح کرد: باید این مذاکره ادامه پیدا کند اما باید حواسمان باشد که آمریکا هنوز بدهی های زیادی به ملت ایران دارد.

ناطق نوری افزود: این بدهی های شامل مواضع خصمانه آنان نسبت به ملت و انقلاب اسلامی است.

با وجود مواضع خصمانه آمریکا نباید به مذاکره خوشبین شویم

وی ادامه داد: باید حواسمان باشد به مواضع خصمانه آمریکا که موقعی خوشبین نشویم اما با وجود اینکه مواضع آمریکا را می دانیم باید مذاکره ادامه پیدا کند.

مشاور رهبری و مسئول بازرسی مقام معظم رهبری با بیان اینکه مردم الان جمهوری اسلامی همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند ولا قسم مردم عصر ما از دوره رسول الله بهتر هستند نمونه های تاریخی از عظمت مردم ایران آوردند.

ناطق نوری با اشاره به بحران های که انقلاب اسلامی با آن مواجه بوده است، اذعان داشت: بحران های که امروزه و در گذشته پشت سر گذاشتیم با هدایت و راهنمایی های مقام معظم رهبری انجام گرفت و امیدواریم خداوند سایه ایشان را مستدام بگرداند و تا همچنان بتوانیم از نعمت رهبری بهره مند شویم.