به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، از اوایل هفته گذشته تبلیغات ضد اسلامی به سفارش یک گروه اسلام ستیز به نام « توقف اسلامی سازی آمریکا» بر روی پنچ اتوبوس شهر ادمونتون نصب گردید.

بنیانگذار و مدیر این گروه « پاملا گلر» اسلام ستیز معروف، چندین سال است که در حال انجام فعالیت های اسلام ستیزانه و اسلام هراسانه در کشور آمریکاست.

بر روی این تبلیغات ضد اسلامی، عکس تعدادی دختر جوان نقش بسته، و جمله ای با عنوان « افتخار دختران مسلمان کشته شدن به دست خانواده شان است، آیا خانواده تان شما را تهدید می کند؟ » نوشته شده است.

گروه توقف اسلامی سازی آمریکا این تبلیغات را همچنین بر روی اتوبوس های شهرهای « نیویورک» ، « میامی» و « سان فرانسیکو» نیز نصب نموده است.

« آمارجت سهی» نماینده شورای شهر ادمونتون اظهار داشت: همان روز اول پس از نصب این تبلیغات بر روی اتوبوس های شهر، نارضایتی و عدم موافقت خود را به « چارلی استولت» مدیر سازمان حمل و نقل ادمونتون ابراز کردم. این تبلیغات تبعیض آمیز و نژادپرستانه گروه خاصی را هدف قرار داده است. اینگونه تعصبات افراط گرایانه جایی در شهر ادمونتون ندارد.

وی از حذف این تبلیغات ابراز خشنودی کرد و افزود: قتل های ناموسی و خشونت های خانگی یک مسئله جدی اجتماعی ست، اما در حال حاضر این مسئله در هر جامعه ای وجود دارد و تنها مختص مسلمانان نیست.

وی تصریح کرد: قصد دارم تا با مقامات حمل و نقل شهر در مورد این تبلیغات گفتگو کنم تا به شهروندان این اطمینان را بدهند که دیگر در آینده این گونه اشتباهات رخ نخواهد داد.