به گزارش پارس به نقل از کیهان، آینده با تندرو خواندن اصولگرایان می نویسد آنها باید خود را برای شکست احتمالی مذاکرات آماده کنند! تا چنانچه این مذاکرات به واسطه طبع پیچیده اش، و یا ناتوانی طرف مقابل در درک شرایط، به شکست بیانجامد؛ مسئولیت این شکست بر عهده آنان نیفتد!
نویسنده ادامه می دهد: من چندان آدم سیاسی ای نیستم؛ اما با همه اعتقادی که به راستگویی دیپلماتهایمان دارم، به نتایج این مذاکرات هم امید چندانی ندارم. پس برای تندروها بهتر است سکوت کنند، تا این انگشت اتهام به سوی مقصر اصلی اش نشانه رود و اتهام به گردن مجرم حقیقی بیفتد.


شایان ذکر است این سایت اینترنتی جزو جریان رسانه ای ذوق زده ای (وابسته به فتنه گران) بود که طی چند هفته گذشته با جعل و تحریف و انتشار اخبار یک سویه تلاش کردند خوش بینی نسبت به مذاکره با آمریکا را ترویج کنند و توافق با آمریکا را تمام شده قلمداد نمایند و از این جهت، تحلیل اخیر آنها نوعی پیشرفت شعوری و معرفتی است اما معلوم نیست چرا به جای اینکه عذر تقصیر نزد مخاطبان بیاورند و با صدای بلند اعلام کنند که اگر خائن نبوده اند لااقل درک سیاسی لازم درباره ماهیت شیطان بزرگ را نداشته اند، همچنان تحلیل گران منتقد و آگاه نسبت به ماجرا را تخطئه می کنند و از آنها می خواهند ساکت شوند و واقعیت را گزارش نکنند؟ !


سایت یاد شده از جمله سایت هایی بود که کوشیدند با تحریف سخنان وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا توهین علنی وی در فریبکار ژنتیکی توصیف کردن ایرانیان را کتمان کنند اما ظاهراً تراکم خبرهای حاکی از زورگویی و دغلبازی مقامات آمریکایی، راهی جز فرار به جلوی گردانندگان سایت آینده باقی نگذاشته است.