به گزارش پارس به نقل از فارس، روزنامه النهار لبنان به نقل از برخی منابع ۸ مارس که به هویت این افراد اشاره نکرد، مدعی شد که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اخیرا به دمشق سفر کرده و با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرده است.

ادعای این روزنامه وابسته به جریان ۱۴ مارس در لبنان در حالی مطرح شده است که هیچ یک از پایگاه های خبری یا روزنامه های وابسته به حزب الله این خبر را تایید نکرده اند.

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنان اخیر خود در مورد سوریه با اشاره به تلاش رژیم های مرتجع عربی برای براندازی نظام سوریه اعلام کرد، عربستان ده ها هزار جنگجو را از همه جهان به سوریه فرستاده و ۳۰ میلیارد دلار تاکنون برای سرنگونی نظام سوریه هزینه کرده و اکنون نمی خواهد بحران سوریه با گفت وگو به نتیجه برسد.

وی گفت: همه کسانی که قلبشان برای ملت سوریه می تپد و از زخم آنها به درد آمده اند باید انگشت های اتهام را به سوی کسانی که مانع راه حل سیاسی می شوند نشانه بگیرند آنها شناخته شده هستند و این مسئولیت امت اسلامی و عربی و سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب است که راه حل سیاسی را برای سوریه می خواهند.

وی اظهار داشت: در سوریه جبهه داخلی و منطقه ای و بین المللی که به دنبال سرنگونی نظام سوریه بودند شکست خوردند و اگر چه خوب نقشه کشیده بودند و کار کردند همه نقشه های آنها بر باد رفت و ناکام ماند.