به گزارش پارس به نقل از فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در جمع حامیانش که به مناسبت تولد وی در برابر خانه اش تجمع کرده بودند ضمن تقدیر و تشکر از ابراز محبت آنها گفت: اگر تمام ملت ایران را به لحاظ خوبی، مهربانی، شجاعت، درایت و همه صفت های نیک در یک صف قرار دهید من در انتهای آن صف هستم.

وی با بیان اینکه تولد من تنها بهانه ای برای این دیدار بود خاطرنشان کرد: اگر هزاران نفر امسال بنده بیایند و بروند مهم نیست چرا که همه ما منتظر همانی هستیم که باید بیاید و آن اتفاق مبارک به وقوع بپیوندد که تک تک سلول های همه ما به عشق او می تپد.

رئیس جمهور سابق ایران ادامه داد: او با همدلی و مهربانی، توحید و علم می آید و همه کینه ها، خودخواهی ها و خودپرستی ها را کنار می زند.

احمدی نژاد با بیان اینکه مهدی موعود (عج) حقیقت انسان ها را به آنها معرفی می کند اظهار داشت: بعد از ظهور انسان ها با حقیقت خودشان آشنا شده و با این حقیقت با یکدیگر ارتباط می گیرند و این فطرت پاک انسانهاست که رابطه آنها را برقرار می کند نه حب و بغض و کینه.

وی بر همین اساس ادامه داد: خدا ما را برای آن روزی خلق کرده که او می آید و غنچه درونی انسان ها را شکوفا می کند و آن روز بسیار نزدیک است چرا که عطر بهار در عالم پیچیده است.

رئیس جمهور سابق ایران با اشاره به اتفاقات اخیر جهان و به قهقرا رفتن کاروان ظالمان جهانی متذکر شد: اگر عمق جامعه بشری را بنگریم به خوبی در می یابیم که تمام دنیا به سمت مفاهیم دینی و آسمانی حرکت می کنند. عواملی که فاصله بین انسانها و مرزها را کنار می گذارد.

وی با بیان اینکه عشق به عدالت، توحید و همدلی از اعماق جامعه بشری می جوشد خاطرنشان کرد: انسان ها در چنین روزی حس می کنند که باید در یک میعادگاه در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

رئیس جمهور سابق ایران ادامه داد: هر کجای دنیا که می رویم بشریت بر عدالت، عزت و پاکی پافشاری می کنند.

احمدی نژاد با بیان این سؤال که چرا امروز صهیونیست ها عصبانی و سراسیمه هستند و اربابان آنها در کاخ های سیاه و سفید عجله دارند، ادامه داد: به خواست خدا به زودی نهرهای کوچک از گوشه و کنار به یک رودخانه عظیمی تبدیل شده و سیلی خروشان در مسیر جهان به راه می افتد و همه زشتی ها و پلیدی ها را از بین می برد و آن روزی است که وعده خدا محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به پا شد تا این پیام را به گوش جهان برساند خاطرنشان کرد: بشر باید بداند حقیقت او بسیار ارزشمندتر از این چیزی است که به او فهمانده اند.

رئیس جمهور سابق ایران اذعان داشت: همه شیاطین بسیج شده اند تا در برابر این پیام رسای انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.

احمدی نژاد با بیان اینکه شیطان خیلی عاقل تر از برخی انسان هاست، خاطرنشان کرد: او همه هدفش دشمنی با دین است و برای همین کار نیز از خدا اذن و اجازه گرفته است پس دشمنی شیطان با اصل ظهور و پیام آور عدالت در جهان است.

وی با اشاره به اینکه بهار روز مرگ شیطان است، خاطرنشان کرد: شیطان به دنبال این است تا بشریت را از بهار مأیوس کند اما ملت ایران کمر شیطان را خواهد شکست و نسیم بهار را در سراسر جهان جاری و ساری خواهد نمود.

رئیس جمهور سابق ایران در پایان متذکر شد: که تولد حقیقی آن روزی است که نسیم بهاری بر همه عالم حاکم شود.