به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علاقمندان به شرکت در این جشنواره جایزه بزرگ می توانند آثار خود را در بخش های یادشده، در موضوعاتی همچون" چرا مرگ بر آمریکا؟ " ، " چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟ " ، " آمریکا و عهدشکنی" ، " آمریکا و خودبرتربینی" ، " آمریکا و حقوق بشر" ، " آمریکا و ظلم" ، " آمریکا و اسلام هراسی" ، " آمریکا و ایران هراسی" ، " آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی" ، " آمریکا و استعمار فرانو" ، " دموکراسی دروغین در آمریکا" ، " آمریکا و دیکتاتوری" و" آمریکا و جنبش ۹۹%" به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

سایت رسمی دبیرخانه دائمی این جشنواره، به نشانی www. dw-usa. com در دسترس است.

آثار محدودیت زمانی تولید ندارند و کلیه آثاری که تا پایان مهلت اعلام شده ارسال شود در مسابقه شرکت داده خواهند شد.

آثار گرافیکی، عکاسی و کاریکاتور می بایست با فرمت JPG و در ابعاد A۳ ارسال گردد و حداکثر ۵ مگابایت باشند و مقالات و وبلاگ ها جهت شرکت در مسابقه می بایست لینک محتوای خود را ارسال کنند.

در بخش مستند و کلیپ نیز می بایست کلیه آثار با فرمت FLV و حداکثر حجم ۱۰ مگابایت باشند.

مهلت ارسال آثار تا ۱ آذر ماه ۱۳۹۲ است و ۱۶ آذرماه اعلام نتایج خواهد بود.

کلیه آثار ارسالی به مسابقه به صورت کتاب، نمایشگاه، و… استفاده خواهد شد و در اختیار برگزار کنندگان خواهد بود.

در بخش اصلی جوایز نفرات اول در هر بخش ۱۰۰ میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش ۵۰ میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش ۲۰ میلیون ریال است.

در بخش جانبی نیز جوایز نفرات اول در هر بخش ۳۰ میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش ۱۵ میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش ۷ میلیون ریال است.

داوران بخش اصلی این جایزه بزرگ در بخش عکس محمود عبدالحسینی، در بخش پوستر محمدحسین نیرومند و در بخش کاریکاتور استاد مازیار بیژنی هستند.

این جشنواره به همت سازمان هنری رسانه ای اوج، خبرگزاری تسنیم، حزب الله سایبر، شبکه نصر تی وی، سازمان بشارت و سازمان فضای مجازی سراج برگزار می شود.

همچنین یازدهمین اجتماع بزرگ حزب الله سایبر با محوریت « مرگ بر آمریکا» با حضور فعالان فضای مجازی نیز ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۱ آبان برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی حسن عباسی و جمع کثیری از علاقمندان و فعالان فضای مجازی، شبکه‏ های اجتماعی و وبلاگ نویسان حزب اللهی در عرصه سایبر و محوریت استکبار ستیزی در سالن بصیرت لانه سابق جاسوسی آمریکا واقع در خیابان طالقانی برگزار می شود.