به گزارش پارس به نقل از تسنیم، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز چهارشنبه خود نوشت:

*جمهوری اسلامی

* حجت الاسلام قدرت الله علیخانی نسبت به اظهارات حجت الاسلام سید احمد علم الهدی واکنش نشان داد. به گزارش پارسینه، علم الهدی مدعی شد مقام معظم رهبری به جلیلی پس از چهار میلیون رایی که کسب کرد، گفتند: " این چهار میلیون نشانگر وجود یک جوهره در این جامعه است" .

وی ادامه می دهد: اکثر افرادی که به جلیلی رای دادند دانشجویان، طلبه ها و اکثرا جوان و پرانرژی بودند. این چهار میلیون جوهره انقلاب هستند و ما باید آن ها را منسجم تا دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری حفظ کنیم این چهار میلیون همان افرادی هستند که اگر الان جنگ میان ایران و آمریکا شکل بگیرد در میدان جنگ خط مقدم و عقبه آن خدمت خواهند کرد. علیخانی با اشاره به ایام انتخابات ریاست جمهوری گفت: سخنان نسنجیده آقای علم الهدی در شرایطی است که رهبر انقلاب هم پیش از انتخابات و هم در روز رای گیری بار ها و بار ها تاکید کردند بنده تنها یک رای دارم و آن را حتی نزدیکانم نمی دانند. رهبر معظم انقلاب همچنین فرموده بودند رای مردم امانت در نزد مجریان انتخابات است. حتی رهبر معظم انقلاب از کسانی که نظام را هم قبول ندارند خواستند که به خاطر کشور به پای صندوق های رای بیایند. بنابر این، انتساب این مطلب به رهبری، ظلم به ایشان است.

* از چهارمحال و بختیاری خبر می رسد مدیر کل یکی از دستگاههای اجرایی این استان اخیراً به افرادی خاص از کارکنان زیرمجموعه خود وام های ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن با سود ۴ درصد داده است. تعدادی از کارکنان این اداره کل در تماس با خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، با اعلام این خبر خواستار رسیدگی به این موضوع و جلوگیری از تبعیض بین کارمندان و رانت خواری مسئولین این دستگاه اجرایی شدند. کارمندان معترض می گویند: آقای مدیر کل دستور داده این وامها به کارکنانی اعطا شود که دارای پست های کلیدی در این دستگاه اجرایی هستند.