به گزارش پارس به نقل از افکارنیوز، مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد.

در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار،
پرز: مطمئن نیستم راه حلی دیپلماتیک برای مسئله هسته ای ایران به دست آید/ من" اسد" را رهبر نمی دانم/" عباس" واقعا بدنبال صلح است
رئیس رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار ادعاهای را در قبال ایران و سوریه و فلسطین مطرح کرد.

دویچه وله مطرح کرد:
نشانه های بروز شکاف میان آمریکا و اسرائیل در مواجهه با ایران
چند روز پس از پایان مذاکرات ژنو، برخی رسانه ها و کارشناسان از بروز شکاف میان اسرائیل و آمریکا بر سر مواجهه با ایران می گویند. برخی از آن ها می گویند با ادامه روند فعلی، " انفجار" میان اوباما و نتانیاهو رخ خواهد داد.

آنتی وار:
جدال واشنگتن و تل آویو بر سر ایران در کنگره آمریکا جریان دارد
پایگاه اینترنتی آنتی وار گزارش داد: دولت اوباما سابقه ای طولانی در اختلاف با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دارد.

هشدار رئیس سابق سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درخصوص آغاز انتفاضه سوم
رئیس سابق سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) درباره آغاز انتفاضه سوم فلسطینیان که از آن به عنوان بهار فلسطینی نام برد، هشدار داد.

فابیوس بار دیگر خواستار توضیح آمریکا درباره جاسوسی گسترده از فرانسه شد
لوران فابیوس، وزیر امور خارجه فرانسه روز سه شنبه بار دیگر از جان کری، همتای آمریکایی اش خواست درباره برنامه جاسوسی سرویس های امنیتی این کشور، به فرانسه توضیح دهد.

فایننشال تایمز ؛
بزرگترین طرفی که از نمایش مسخره عربستان در شورای امنیت زیان می بیند خود این کشور است
نشریه انگلیسی فایننشال تایمز در مقاله ای مخالفت عربستان سعودی با عضویت غیر دائم در شورای امنیت را مورد واکاوی قرار داد.

معاون اسد: باید درک درستی از اوضاع سوریه داشت/ عضو جمعیت زنان عرب: اوضاع در سوریه خوب است
معاون رئیس جمهور سوریه با هیأت اتحادیه بین المللی زنان دیدار کرد و خواستار افزایش تلاش ها در حمایت از سوریه شد و از زنان به سبب حمایت از کشورشان قدردانی کرد.

سازمان امنیت ملی اسپانیا از احتمال جاسوسی آمریکا از این کشور خبر داد
سازمان امنیت ملی اسپانیا پس از جاسوسی های آمریکا از کشورهای اروپایی احتمال داده اند که مقامات کاخ سفید از این کشور نیز جاسوسی کرده اند.

" ام آی۶" در صدد افزایش جاسوسانش در افغانستان
روزنامه دیلی تلگراف چاپ انگلیس نوشته است که سازمان اطلاعات مخفی این کشور یا" ام آی۶" خواستار افزایش جاسوسان خود در افغانستان شده است.

گاردین: نیروهای نخبه ایران با مهندسی معکوس موفق شده اند" اسکن ایگل" را به تولید انبوه برسانند
روزنامه گاردین چاپ انگلیس، نوشت ایران برای اینکه ثابت کند توانسته است پهپاد آمریکایی" اسکن ایگل" را به تولید انبوه برساند نسخه ای از این نوع هواپیما را به روسیه داده است.

کارشناس آمریکایی: خواسته ایرانی ها برای غنی سازی کاملا منطقی است
" فرد کاپلان" در مقاله ای با عنوان « آیا ایران منطقی است» در وبگاه شورای روابط خارجی آمریکا نوشت اما مذاکرات هسته ای آمریکا و ایران ممکن است به دستاوردی تاریخی نزدیک باشد.

وزیر صهیونیست: کانادا با نفوذش مانع از لغو تحریم ها پیش از توقف کامل برنامه هسته ای ایران شود
جروزالم پست نوشت: " یووال اشتاینیتز" وزیر اطلاعات و امور راهبردی رژیم صهیونیستی از" استیون هارپر" نخست وزیر کانادا خواست از نفوذ خود بر دولت های متحد استفاده کند و مانع از لغو تحریم ها پیش از توقف کامل برنامه هسته ای ایران شود.

الحیات: تعهدات آمریکا به اعراب در قبال" ژنو۲"
فشارهای خارجی بر مخالفان سوری برای مشارکت در کنفرانس ژنو ۲، در آستانه نشست امروز (سه شنبه) وزرای امور خارجه کشورهای موسوم به" دوستان سوریه" در لندن، افزایش یافته است، این در حالی است که آمریکا تضمین هایی را به کشورهای عرب خلیج فارس در مورد این نشست داده است!

" جدیت، صراحت و سرعت" موجود در مذاکرات ژنو عمیقا مقامات آمریکایی را تحت تاثیر قرار داد/" ریاض و تل آویو" بازندگان اصلی بودند
روزنامه" تایمز ایرلند" نوشت: در صورتی که روابط ایران و آمریکا از سر گرفته شود، رهبران تل آویو و ریاض ممکن است احساس شکست بکنند.

حمله موشکی تروریستها به فرودگاه بین المللی دمشق / اصابت شش خمپاره به جرمانا
منابع خبری دقایقی پیش از حمله موشکی تروریستها به فرودگاه بین المللی دمشق خبر دادند.

انتقاد" کامرون" از انتشار تصاویر جنایات تروریستها در سوریه در" فیس بوک"
نخست وزیر انگلیس از اقدام" فیس بوک" در لغو ممنوعیت انتشار تصاویر جنایات تروریست های تکفیری در سوریه در این شبکه اجتماعی انتقاد کرد.

استخدام" هکر" در وزارت دفاع انگلیس
فیلیپ هاموند وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد این کشور ممکن است از هکرهای مجرم در واحد جدید ارتش که به مبارزه با حملات سایبری اختصاص دارد، استفاده کند.