به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سردار سیدمسعود جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به رویکردها و سیاست های متناقض آمریکایی ها در برخورد با تروریسم و پیچیدگی های رفتاری آنان با گروه های تروریستی مانند القاعده، گفت: آمریکا از یک طرف القاعده را به سلاح مجهز می کند و از طرف دیگر اعضای آن را به قتلگاه می فرستد.

وی افزود: این سیاست دوگانه، دیر یا زود برملا خواهد شد و نشانه روی سلاح های در اختیار القاعده و سایر گروهک های تروریستی، آمریکایی ها را هدف قرار خواهد داد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه با وجود شواهد هم پیش بینی می شد که گروهک های تروریستی دست ساز آمریکا و برخی کشورهای اروپایی سرانجام گریبان صادرکنندگان تروریسم را خواهد گرفت، تصریح کرد: بدون تردید سرریز تروریسم منطقه و به خصوص سوریه برای آمریکا و سایر پرورش دهندگان منطقه ای و غیرمنطقه ای آن مشکلات عدیده ای را به بار خواهد آورد.

جزایری اظهار داشت: پارادوکس جدید راهبرد تروریسم آمریکا، یعنی تضعیف گروه های تروریستی خود ساخته، مسأله جدیدی است که سطوحی از این سناریوی پیچیده برای تروریست ها آشکار گردیده و این امر سبب حساسیت آنها و طراحی اقدامات مقابله ای شده است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در بیان آینده این ماجرا، گفت: دورنمای بازی کثیف آمریکا و صهیونیست ها، بازی تروریست ها با پدرخوانده های خود خواهد بود.