به گزارش پارس , حجت الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با فارس، در واکنش به خاطره منتشر شده از سوی سایت هاشمی رفسنجانی مبنی بر موافقت امام خمینی (ره) با حذف شعار « مرگ بر آمریکا» گفت: امام راحل در وصیت نامه شان تأکید کردند که « آنچه به من نسبت داده شده یا می شود مورد تصدیق نیست مگر آنکه صدای من یا خط و امضای من باشد با تصدیق کارشناسان یا در سیمای جمهوری اسلامی گفته باشم» و در نتیجه بیان این خاطرات مطلب نادرستی است که از سوی هاشمی منتشر شده و در این موقع حساس وی با بیان این خاطره به دنبال کمک به آمریکا است.

وی با انتقاد از مواضع دوپهلوی مؤسسه نشر و آثار امام خمینی (ره) اظهار داشت: این مؤسسه به آقای هاشمی وابستگی دارد و به جای آنکه حرف های امام را در نظر بگیرد وابسته به رفسنجانی است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بر همین اساس ادامه داد: پیشنهاد می کنم نمایندگان مجلس شورای اسلامی فعالیت های این مؤسسه را تحت نظر گرفته و پول هایی که به عنوان کمک به این مؤسسه می رسد را مورد بررسی دقیق قرار دهند.

شجونی از مواضع مجمع روحانیون مبارز نیز به شدت انتقاد کرد و افزود: اولین فتنه در نظام جمهوری اسلامی را اعضای این مجمع با ایجاد دو دستگی و انشقاق بین روحانیون و ملت و تقسیم آنها به دو دسته چپ و راست رقم زدند.

وی در ادامه با بیان اینکه نزدیک بودن به امام به معنی میراث امام (ره) بودن نیست، خاطرنشان کرد: ما به همه یادگاران امام احترام می گذاریم اما نه به یادگارانی که بی عفت و بی حجاب باشند و متأسفانه مسیری از انحراف در نزدیکان و وابستگان امام خمینی (ره) مشاهده می شود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پایان با اشاره به قطع سخنان رفسنجانی در کرمانشاه با شعار « مرگ بر آمریکا» متذکر شد: این اقدام پیام روشنی برای هاشمی است و او باید بداند که همه ملت ایران اینگونه هستند.