به گزارش پارس به نقل از تسنیم، ناصر آراسته مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزشی کشور که با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: به شما به عنوان رئیس جمهور که برای اولین بار به دانشگاه تهران آمده اید تبریک می گویم و ما دانشجویان بسیجی رئیس جمهور منتخب و قانونی کشور را تربیت یافته مکتب امام (ره) می دانیم.


وی افزود: جناب آقای رئیس جمهور، شما از شورای نگهبانی تاییدیه گرفته اید که در سال ۸۸ انتخابات ریاست جمهوری را سالم اعلام کرد و عده ای بنابر ادعاهای واهی همچون پسر آذربایجان و داماد لرستان بودن آن را مخدوش و کشور را دچار ۸ ماه بحران کردند.


آراسته خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران طی ۳۵ سال از عمر خود ثابت کرده که اهل خیانت به ملت شریف نیست و واضح است که انتخابات ۲۴ خرداد گواهی بر این ادعاست که در نظام اسلامی حتی به ۲۵۰ هزار رای سرنوشت ساز خیانت نمی شود.


وی با بیان اینکه حماسه سیاسی رقم خورده و هم اکنون حماسه اقتصادی است که بار آن بر دوش شماست، گفت: صادقانه می گویم که در دولت شما این خطر را احساس می کنیم که برای وقوع حماسه اقتصادی تنها به راهکارهای دیپلماتیک بسنده خواهد شد و این خطر وجود دارد که در استفاده از ظرفیت های داخلی باز بمانیم.
آراسته تاکید کرد: پیشرفت کشور تنها به واسطه ارتباط با جوانان و اندیشمندان داخلی حاصل می شود نه ارتباط با غربی ها و اتفاقات رخ داده در سفر نیویورک این بند را نسبت به دولت تقویت کرد که راهبرد و خروج از این وضعیت اقتصادی صرفا به خارج از مرزهای کشور می باشد.


وی افزود: ما دانشجویان بار دیگر تاکید می کنیم که تنها راه تعالی از طریق تکیه بر توان داخلی حاصل می شود.
آراسته اظهار داشت: ترورهای متعدد دشمنان و کارشکنی های آنها در حوادثی مانند ۱۸ تیر ۷۸ بر همه روشن است و شما در ۲۳ تیرماه ۷۸ ماهیت فتنه گران را افشا و آنها را چندصد نفر اوباش تعبیر کردید و فتنه سال ۸۸ نیز از همین گونه بود.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: امروز نیز دروغ های بسیاری را در خصوص پیش قدم شدن برای گفت وگوی تلفنی با رئیس جمهور آمریکا مطرح می شود و تحریم های ظالمانه پافشاری می شود.
وی یادآور شد: مگر نه اینکه ثمرات هسته ای کشور از خون شهداست و ما نسل سومی های انقلاب اسلامی تنها رمز موفقیت این ملت را بر تداوم ایستادگی می بینیم و از شما به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور خواستار جلوگیری از پایمال شدن حقوق ملت و خون شهدای علمی هستیم.


آراسته ادامه داد: دانشگاه زیرمجموعه ای از وزارت علوم است. وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران یعنی هر کسی می خواهد در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت بگیرد باید به قانون اساسی پایبند باشد اما سرپرستی که شما برای وزارت علوم قرار داده اید قانون اساسی را قبول ندارد و آن را زیر سوال می برد و در همین مسجد دانشگاه بعد از انتخابات سال ۸۸ شخص دیگری را رئیس جمهور می دانست.


وی با اشاره به هو کشیدن عده ای از دانشجویان خطاب به رئیس جمهور گفت: ما نگران همین هو کشیدن ها هستیم چنانچه در سال ۸۳ رئیس جمهور قانونی کشور را هو کردند و مورد اهانت قرار دادند و نگرانیم همین جماعت این بلا را سر شما بیاروند.


آراسته تاکید کرد: دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران همان گونه که در سال ۸۳ از رئیس جمهور قانونی حمایت کردند از شما هم حمایت خواهند کرد و مانع از این اقدام عده ای اراذل خواهند شد.
وی درباره توفیقی در بحث وزارت علوم نیز گفت: در سال های مدیریتی ایشان در دوران اصلاحات سایه افراط و تفریط ها در دانشگاه ها حاکم شد تا آنجا که به رئیس جمهور وقت اهانت شد و ما دانشجویان بسیجی از رئیس جمهور قانونی دفاع کردیم در حالی که همین افراد از این انتصاب شما خوشحال شدند.
وی با بیان اینکه ما در مقابل افراطیون هستیم، خاطرنشان کرد: شما در شعارهای انتخاباتی خود بارها در خصوص فضای گفت وگو سخن گفته اید و آنچه که اکنون از برخی دولت مردان و رسانه های دولتی در حال رخ دادن است، خلاف شعارهای انتخاباتی شماست زیرا کوچک ترین نفی را افراطی گری تلقی می کنند و برخی از فتنه گران، منتقدان و دلسوزان را تروریست می دانند.