به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجری از گالاگار فنوئیک گزارشگر این شبکه در بیت المقدس سوال کرد: بنیامین نتانیاهو در قبال ایران انعطاف ناپذیر نشان داد. آیا وی در مورد مسئله ایران در عرصه های بین المللی منزوی شده است؟

فنوئیک پاسخ داد: بله. او کاملا منزوی شده است. نتانیاهو با اشاره به گذشته روحانی مدعی شد که روحانی جامعه بین الملل را فریب داده است. در روزهای اخیر این گفته بارها از نتانیاهو و مشاورانش شنیده شده است.

رئیس حزب کار اسرائیل سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای ترساندن و نومیدانه و بی فایده دانست.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل ضمن هشدار به غرب درباره نرمش ایران به رییس جمهور اسلامی ایران توهین کرد و گفت: حسن روحانی قصد دارد جهان را فریب دهد.

خداداد سیفی معاون نماینده ایران در سازمان ملل در واکنش به اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در صحن مجمع عمومی سازمان گفت اسرائیل بهتر است حتی فکر حمله به ایران را هم نکند.

سیفی گفت نتانیاهو همچنان به تندگویی های خود علیه ایران با سوء استفاده از این مجمع در تهدید یکی از اعضای بنیانگذار این سازمان ادامه می دهد، سازمانی که هدف آن برچیدن تهدیدها علیه صلح است. وی (نتانیاهو) حرف های زیادی درباره تسلیحات کشتار جمعی در خاورمیانه زد ولی اشاره ای به این مساله نکرد که اسرائیل تنها دولت در منطقه است که همه نوع تسلیحات کشتار جمعی را در اختیار دارد ولی عضو هیچکدام از معاهدات منع این تسلیحات نیست. وی باید به شدت از هر گونه سوء محاسبه در خصوص ایران بپرهیزد. از این رو نخست وزیر اسرائیل بهتر است حتی به فکر حمله به ایران نیز نباشد چه رسد به طراحی برای چنین اقدامی.

سیفی که دقایقی بعد از سخنرانی نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل صحبت می کرد از نتانیاهو خواست تا سابقه پایبندی ایران به الزامات بین المللی خود و در عوض سابقه سرکشی تل آویو در برابر همه معاهدات و قوانین بین المللی را بررسی کند.

این دیپلمات ایرانی، اسرائیل را به ارتکاب جنایت در قبال فلسطینی ها و دیگر همسایگان و حتی کشورهای غیر همسایه متهم کرد.

در همین حال صدها یهودی همزمان با سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجموع عمومی سازمان ملل در برابر ساختمان این سازمان در نیویورک، تظاهرات کردند.

یهودیان شرکت کننده در این تظاهرات خواستار نابودی دولت رژیم صهیونیستی شدند. شماری از تظاهرکنندگان هم پلاکارد بزرگی را علیه این رژیم در برابر ساختمان سازمان ملل نصب کردند.