به گزارش پارس به نقل از تسنیم، ابوعبیده سخنگوی رسمی گردان های عزالدین قسام تاکید کرد عملیات شهادت طلبانه یکی از گزینه های گردان های قسام برای پاسخ به هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه خواهد بود و این گزینه را از محاسبات خود حذف نخواهد کرد.

ابوعبیده در گفتگو با پایگاه خبری" الرساله نت" اظهار داشت عملیات شهادت طلبانه در مراحلی از تاریخ ملت ما یکی از گزینه های مقاومت و گردان های قسام بود و نیازی به تصمیم گیری در این زمینه وجود ندارد، بلکه به تلاش میدانی و عملیاتی گسترده نیاز است و مقاومت هرگز این گزینه را از محاسباتش کنار نخواهد گذاشت.

وی افزود هدف از رزمایش نظامی قسام، رساندن این پیام به دشمن است که مقاومت با تمام قدرت در صحنه حاضر است و به خاطر فلسطین و مسجدالاقصی حرفی برای گرفتن دارد.

سخنگوی گردان های قسام خاطر نشان کرد گردان های قسام در قلب انتفاضه فلسطینی علیه اشغالگران صهیونیستی قرار دارد.

وی تصریح کرد گردان های قسام تمام برگ های برنده خود را در نبرد با اشغالگران آشکار نکرده است.

وی تاکید کرد مقاومت با شرایط و ماهیت نبردی که با اشغالگران هر از چند گاهی وارد می شود، سازگار است و آمادگی دارد تا در صورتی که اشغالگران به غزه حمله کند، درس عبرت به آنها نشان دهد.

سخنگوی گردان های قسام خاطر نشان کرد اشغالگران اسرائیلی برای بهره گیری از هرگونه هرج و مرج و آشفتگی در صحنه عربی و اسلامی برای نابودی مقاومت یا مشغول کردن آن به درگیری های حاشیه ای تلاش می کنند.

ابوعبیده در پایان تصریح کرد راهبرد گردان های قسام از گذشته تا حال این گونه بود که فعالیتش تنها در محدود مرزهای تاریخی فلسطین بوده و در آینده هم خواهد بود.