به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مراسم تودیع فرهاد دانشجو و معارفه حمید میرزاده که صبح امروز در سالن علامه طباطبایی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود که به آن اشاره می شود:

شب گذشته یکی از همراهان فرهاد دانشجو با ارسال پیامکی به برخی از خبرنگاران اعلام کرده بود که مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین دانشگاه آزاد امروز ساعت ۹ صبح در واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.

صبح امروز در پی ارسال این پیامک برخی از دوستداران فرهاد دانشجو پس از حضورش در سالن علامه با ذکر شعارهایی حمایت خودشان را از فرهاد دانشجو اعلام کرده و وی را با سلام و صلوات به سالن راهنمایی کردند و چفیه ای به او دادند.

در مراسم تودیع و معارفه تمام مدیران سابق دانشگاه آزاد و معاونان که پس از خداحافظی جاسبی از دانشگاه آزاد توسط فرهاد دانشجو برکنار شده بودندحضور داشتند. دو تن از مدیران مستعفی و برکنار شده فرهاد دانشجو یعنی حمید عباسی و محمد خجسته در میان حضار بودند.

نکته جالب آن بود که برخی از افرادی که در سمت های دیگری مشغول به فعالیت بودند اما طی هفته جاری پس از برکناری خود مصاحبه های جنجالی علیه مدیریت جدید با برخی رسانه ها داشته اند، در مراسم تودیع و معارفه حاضر بودند.

فاطمه هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از مهمانان این مراسم بود که به همراه مختاباد عضو شورای شهر تهران در یک ردیف قرار گرفته بودند.

فرهاد دانشجو در طی سخنرانی خود اعلام کرد که دلی شکسته دارد اما مجالی برای گفتن صحبت هایش نیست. وی با لباس یکدست سفید در این مراسم حاضر شده بود و تودیع شد.

حجت الاسلام سید حسن خمینی یکی از اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد وقتی در این مراسم سخنرانی می کرد ناگهان تسبیحش پاره شد و دانه های آن روی زمین ریخت. بلافاصله یکی از همراهانش تسبیح دیگری به وی داد.

سید حسن خمینی در وصف پاره شدن تسبیحش شعری سرود که با تشویق حضار همراه شد. وی پس از خواندن ابیات دیگر این غزل، مورد تشویق بیشتر حاضران قرار گرفت. سیدحسن خمینی با اشاره به پرکاری سرپرست دانشگاه آزاد و با بیان اینکه میرزاده کمی عصبانی است به وی توصیه کرد که در فضای دانشگاه و در رابطه با دوستان آن را کمی تعدیل کند.

در مراسم تودیع و معارفه فرهاد دانشجو و میرزاده برخی از جانبازانی که روی ویلچر نشسته بودند حضور یافته و هدیه خود را به فرهاد دانشجو اهدا کردند.

خجسته معاون پیشین اداری مالی دانشگاه آزاد نیز انتقاداتی را نسبت به برکناری رئیس پیشین دانشگاه آزاد، درگوشی به حمید عباسی مستعفی دانشگاه آزاد می گفت.

علی رغم اینکه از جاسبی دعوت شده بود در این مراسم حاضر شود اما وی این دعوت را نپذیرفت و قرار شد در مراسم دیگری از وی تقدیر شود.