در گزارش پارس ، کیهان به نقل از خبرگزاری رویترز آمده بود که « بحث های خصوصی فراوانی در سطوح مختلف میان آمریکا و اسرائیل در جریان است تا از هراس اسرائیل درباره تجدید رویکرد آمریکا نسبت به ایران کاسته شود» و همچنین به گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز اشاره شده بود که در آن از اطمینان دادن واشنگتن به تل آویو خبر داده و تاکید کرده بود مقامات آمریکایی به اسرائیل اطمینان داده اند که « امتیازی به ایران نخواهند داد» .
این گزارش مستند نشان می داد برخلاف آنچه که این روزها مدعیان اصلاحات، اصحاب فتنه و روزنامه های زنجیره ای با بوق و کرنا سعی در القاء آن دارند، آمریکا و متحدانش در برخورد خصمانه و باج طلبانه خود با ایران اسلامی کمترین تغییری نداده و تجدیدنظری نکرده اند.

سایت حق العمل کار آینده که مطابق قرارداد مورد اشاره با اصحاب فتنه، نیازی به بررسی و مطالعه مسائل نمی بیند و فقط خود را ملزم می داند به مفاد قرارداد عمل کند! تصویر صفحه اول کیهان یکشنبه و تیتر اصلی آن « پیام واشنگتن به تل آویو، مطمئن باشید به ایران امتیاز نمی دهیم» را روی خروجی خود گذاشت و در اقدامی کودکانه و خنده دار به اصطلاح اظهارنظر کرد که؛ حسین شریعتمداری با این تیتر و گزارش قصد دارد به سه گروه « نئوکان های آمریکایی» ، « دولتمردان اسرائیلی» و « مخالفان جمهوری اسلامی» قوت قلب بدهد!

اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی که نظرات خود را به این سایت حق العمل کار دیکته می کنند توضیح ندادند که تاکید بر خوی جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل و افشای طرح باج خواهانه ای که علیه ایران اسلامی تدارک دیده اند، با چه منطق و تحلیلی، قوت قلب دادن به آنها تلقی می شود؟ ! از پادوهای اصحاب فتنه در سایت آینده انتظاری نیست که به اینگونه مسائل بپردازند، چرا که آنها مانند گریه کن های اجاره ای مراسم ترحیم در انگلیس هستند که پول می گیرند و گریه می کنند بی آن که اصلا بدانند شخص متوفی چه کسی است؟ ! اما، از اجاره کنندگان این سایت انتظار می رفت توضیح بدهند که آیا قربان صدقه رفتن برای آمریکا و اسرائیل و سانسور کردن اظهارات کینه توزانه مقامات آمریکایی و صهیونیستی علیه ایران اسلامی قابل ملامت است یا اقدام کیهان که ماهیت واقعی و جنایتکارانه آنان را، آنهم از زبان خودشان و به نقل از رسانه های تحت مدیریت آنها افشا می کند؟ !