به گزارش پارس به نقل از تسنیم، یک خودروی بمب گذاری شده لحظاتی پیش در منطقه الشمل، واقع در شمال شرقی بغداد منفجر شد که در پی آن ۵ نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این در حالی است که روز یکشنبه انفجارهای تروریستی دیگر نیز پیش از آن در مناطق مختلف عراق رخ داد که به گفته منابع پزشکی ۴۰ کشته و ده ها زخمی بر جای گذاشت.

تروریست ها امروز بیش از ۱۰ خودروی بمب گذاری شده را در مناطق مختلف عراق منفجر کردند.

یک افسر پلیس عراق در این باره گفت: شدیدترین انفجار امروز در شهر حله در ۹۵ کیلومتری جنوب بغداد در مرکز عراق رخ داد که در جریان آن یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی بازاری در این شهر موجب کشته شدن ۹ نفر و زخمی شدن ۱۵ تن دیگر شد.

تروریست ها یک خودروری بمب گذاری شده را در شهر نجف منفجر کردند که به گفته این افسر عراقی، این انفجار منجر به کشته شدن ۴ نفر و زخمی شدن ۲۵ تن دیگر شد.

در شهر کوت که یکی دیگر از شهرهای شیعه نشین عراق و در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق بغداد واقع شده است نیز بمبی در نزدیکی محل تجمع کارگران ساختمانی منفجر شد که در اثر آن دو نفر کشته و ۱۴ نفر نیز زخمی شدند.

بمب گذاری دیگری رئیس شورای استانی بغداد را در حوالی عظیمیه در شمال بغداد هدف قرار داده بود که منجر به کشته شدن سه تن و زخمی شدن ۸ نفر دیگر شد. گفتنی است که رئیس شورای استانی از این بمب گذاری جان سالم به در برد و آسیبی ندید.

این در حالی است که هنوز هیچ شخص یا گروهی مسئولیت انفجارهای امروز عراق را بر عهده نگرفته است.