به گزارش پارس به نقل از سپاه نیوز متن کامل این پیام به این شرح است:

برادر بزرگوار سردار سرلشکر قاسم سلیمانی

در گذشت والده گرانقدر، صالحه و ارجمند جنابعالی دل های ما یاران و همرزمان شما در دوران دفاع مقدس را به راستی اندوهگین و متألم نمود. در مقام و منزلت آن بانوی بزرگوار همین بس که یکی از حسنات تحسین برانگیز وجود پر برکتش، شکوفایی شخصیت گرانسنگی همچون جنابعالی است که از دامان پاک و مطهرش برخاسته و در مسیر جهاد، مقاومت و استکبار ستیزی قله هایی رفیع را فتح کردید و مجاهدان و شهیدانی عظیم الشان در دوران دفاع بی بدیل ملت قهرمان ایران را تحت فرماندهی نظامی و معنوی خویش تربیت نموده و مدال پر افتخار مجاهدت در خط سرخ شهادت را بر سینه خود آویخته اید.

منزلت بلند این مادر شایسته که نام مبارک" فاطمه" را در پرتوی از سیره و کرامت" فاطمه" به" مسمایی" راستین و افتخاری سترگ برای خود تبدیل کرده بود، شما را چنان جرعه نوش محبت" مادر هستی" حضرت فاطمه (س) نمود که سرا پا ولایت پذیر جلوه بزرگ زهرایی در قرن حاضر- رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) - شدید و شخصیت معنوی شما در اثر نفس مسیحایی آن مولای سفر کرده به رشد و بالندگی منیع و فاخری نائل گردید که همگان آن را احساس کرده اند.

بی تردید محصول شجره مبارکه انقلاب اسلامی که امروز نیز تحت زعامت و ولایت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و به مقتضای" توتی اکلها کل حین باذن ربها" هر روز در گوشه و کنار جهان، ثمره شیرین و گوارای خود را آشکار کرده و نام اسلام عزیز را هر بار پر آوازه تر می گرداند؛ مرهون مجاهدت و حماسه آفرینی فرزندان ولایت فقیه و ملت ایران به مانند جنابعالی در میدان های سرنوشت ساز است.

فقدان آن بانوی بزرگ را به جنابعالی، ابوی بزرگوار، اخوان محترم و سایر بازماندگان گرامی تسلیت عرض نموده و برادرانتان را در غم خویش شریک بدانید.

غلامعلی رشید/ رحیم صفوی/ عزیز جعفری/ علی شمخانی/ احمد غلامپور/ محمدباقر قالیباف/ جعفر اسدی/ مصطفی ایزدی/ محمد کوثری/ علی فضلی/ یعقوب زهدی/ مرتضی قربانی/ علی اکبر احمدیان/ نبی الله رودکی/ علی فدوی/ محمد باقری/ مرتضی صفاری/ غلامرضا مهرابی/ غلامرضا جلالی/ مصطفی ربیعی/ حسین سلامی/ مهدی ربانی/ اسماعیل قاآنی/ علی زاهدی/ اسدالله ناصح/ غلامرضا جعفری/