به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، صدها تن از مردم آمریکا در اعتراض به این تهدید مقامات واشنگتن، تظاهراتی را در میدان تایمز در نیویورک برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل دست نوشته ها و سر دادن شعارهایی از جمله" آمریکا و ناتو دست از سوریه بکشید" مخالفت خود را با این اقدام احتمالی از سوی آمریکا و هم پیمانانش اعلام کردند.

تظاهرکنندگان همچنین تصاویر بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه را به منظور حمایت از وی حمل می کردند.

یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات که دست نوشته ای با عنوان" سوریه و عراق یک دروغ مشابه هستند" حمل می کرد، گفت: این هم دروغ دیگری است که به کشته شدن شمار زیادی از مردم آن هم برای هیچ چیز می انجامد. سلاح های شیمیایی کجا هستند که تا حال ما آنها را نیافته ایم؟ سربازان آمریکایی برای هیچ چیز کشته می شوند.

در انگلیس نیز صدها تن از مردم این کشور با تظاهرات در نزدیکی مقر اقامت دیوید کامرون، نخست وزیر این کشور مخالفتشان با دخالت ارتش انگلیس در حمله نظامی به سوریه را اعلام کردند.

در شهر آدانا در جنوب شرقی ترکیه، ده ها تن با تظاهرات در مقابل کنسولگری آمریکا در این شهر، اعلام کردند با هرگونه حمله نظامی به سوریه مخالفند.

این تظاهرات با حضور نیروهای امنیتی ترکیه در اطراف کنسولگری آمریکا برگزار شد.

در ونزوئلا نیز ده ها تن در برابر سفارت سوریه در این کشور تجمع و مخالفت خود را با هرگونه حمله نظامی به سوریه اعلام کردند.

این اعتراضات در پی آن برگزار شد که نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد با دخالت نظامی در سوریه مخالف است.