به گزارش پارس به نقل از شهرخبر، غلامرضا شهبازی رئیس هیات موسس ائتلاف در یادداشتی که به این مرکز ارسال نمود عنوان کرد: بیشتر سیاسیون منتظر این بودند که حضرت آیت الله علوی درباره این موضوع لب به سخن گشوده و اعتراض نماید ولی برخلاف تمامی پیش بینی ها، ایشان نه تنها سکوت کرده بلکه خود را سرباز انقلاب و شاگرد مقام معظم رهبری دانسته و بیان نمود: مقام معظم رهبری در جریان می باشند و اگر صلاح باشد ایشان اظهار نظر میفرمایند، بدون کوچکترین خدشه ای در اراده حضرت آیت الله علوی دراهداف والایش که همان خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام عظمای ولایت بود گام برداشت.

واقعا وقتی شما ایشان را بعد از رد صلاحیت می دید تعجب میکردید، چرا که عزم ایشان برای خدمت بیشتر شده بود و نظر داشتند که شاید صلاح ندانسته اند، وظیفه من خدمت به این نظام و انقلاب است و هر جا که باشم با تمام توانم خدمت خواهم کرد.

با چنین اوصافی و تمکین عالمانه حضرت آیت الله سید محمود علوی به مرجع شورای نگهبان زمینه ای فراهم نمود که ایشان به عنوان یکی از وزرای دولت یازدهم گام به عرصه گزارد.

وزارتخانه ای که سربازان کمنام امام زمان (عج) وظیفه ای بزرگ در حفظ و نگهداری از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا داشته و دارند.

رای بالای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جناب آقای دکتر علوی نشان دهنده شخصیت والا ولایتمدار ایشان بوده که نمایندگان به خوبی به آن دست یافته و با اعطای رای اعتماد خود مهر تاییدی بر رفتار و کردار این سید بزرگوار زده تا ایشان بتواند به پشتوانه کسب فیض از محضر مقام عظمای ولایت و رای اعتماد بالای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی سکاندار خوبی برای این وزارتخانه حساس و مهم باشد

امید است ایشان با روحیه انقلابی و ولایتمدار خود گام های موثر در پیشبرد اهداف نظام و بهبود بخشیدن به تشکیلات وزارت اطلاعات بنماید.

غلامرضا شهبازی

رئیس هیات موسس ائتلاف اصولگرایان حامی تدبیر و امید

منبع: به گزارش مرکز اطلاع رسانی ائتلاف اصولگرایان حامی تدبیر و امید