به گزارش پارس به نقل از فارس، نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به کشته شدن نداآقاسلطان در فتنه ۸۸ گفت: پس از این اتفاق کمپین جهانی علیه ایران به راه افتاد این در حالی است که در برابر کشته شدگان سوریه و مصر هیچ واکنشی نشان ندادند.

غلامعلی حدادعادل دقایقی پیش در جمع تعدادی از دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی همدان در مشهد اظهار کرد: رهپویان حقیقت، حامیان عدالت شعار خوبی است که شما برای اردوی خود انتخاب کرده اید. دنیای امروز دنیای دروغ و ظلم است و باید دانست که حق، حقیقت و عدالت کجاست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: شما که تاکنون آلوده به مطامع دنیوی نشده اید و مقام و پول و شهرت شما را گرفتار نکرده باید رهپوی حقیقت و حامی عدالت باشید.

وی تأکید کرد: مهم این است که باید همین حالی را که دارید حفظ کنید و به همین روحیه بمانید.

حدادعادل گفت: یک خطر در کمین همه شما وجود دارد و آن اینکه تا جوان هستید شعار عدالت و حقیقت می دهید و زمانی که این دوران می گذرد مثل دیگران رفتار می کنید. اینکه الان خیلی ها حقیقت و عدالت را نمی دانند و فقط در دوران دانشجویی حرف از حقیقت می زنند.

به گفته وی راه اینکه حق و حقیقت ادامه داشته باشد این است که باید ایمان را حفظ کرد. اگر ایمان باشد کسی نمی تواند شما را از راه تان خارج کند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به دانشجویان گفت: سعی کنید ایمان تان قوی باشد. این ایمان هم یک جنبه از عقل، فهم و درک و جنبه دیگرش عمل صالح است. اگر ایمان غیرعقلانی باشد سست است و اگر فکری و استدلالی باشد و صفای دل و معنویت در آن وجود نداشته باشد هم به درد نمی خورد.

حدادعادل ادامه داد: شما به صحبت های مقام معظم رهبری گوش دهید و فقط قربان صدقه ایشان نروید. صحبت های ایشان را بشنوید و در مورد آن فکر کنید. اینطور نباشد که علاقه و احساسات تنها باشد و لذا باید اندیشه ایشان را هم درک کنید.

وی با بیان اینکه باید قدر انقلاب را بدانید، افزود: باور کنید که راه همین است که شما آن را طی می کنید. وقتی به اوضاع مصر نگاه می کنیم متوجه می شویم که چه امامی داشتیم. اگر آن بصیرت و تقوا و مقاومت را نداشت آمریکا با روی کار آوردن بختیار با انقلاب ما کاری می کرد که الان در مصر انجام می دهد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وقتی در مصر خیزش مردم آغاز شد آمریکا به وسیله ارتش وسیله رفتن مبارک را درست کرد و پس از یکسال برنامه ریزی کردن ببینید که با همان مردمی که انقلاب کردند، چه می کنند.

وی با بیان اینکه امام راحل (ره) گول این بازی ها را نخورد، ادامه داد: ملت ما با بصیرت و امام هوشمند بود. مردم چشم و گوش شان به بی بی سی نبود که همان موقع هم اخبار انقلاب را جهت دار پخش می کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: در سال ۸۸ جمعاً ۶۰ و چند نفر در حوادث آن دوران کشته شدند که در بین آنها ندا آقاسلطان فردی بود که معلوم نشد که چگونه کشته شد زیرا همه چیز آن مشکوک بود.

وی افزود: پس از مرگ ندا آقاسلطان یک کارگاه جهانی و کمپین جهانی برای یک نفر به راه انداختند. در دانشگاه آکسفورد کرسی به نام آقاسلطان درست کردند.

وی اضافه کرد: همین کسانی که نگران حقوق بشر در ایران بودند در برابر کشته شدگان سوریه و مصر هیچ واکنشی نشان ندادند.

حدادعادل با بیان اینکه وضعیت کشور و امنیت و آزادی جمهوری اسلامی ایران را با کشورهای همسایه مقایسه کنید، افزود: مردم ما رأی می دهند و یک نفر هم اعتراض نمی کند. انتقاد نقد قدرت صورت می گیرد و همچنین ۱۵ وزیر قبول و سه نفر رد می شوند. این کارها در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی نظیر ندارد.