به گزارش پ ارس به نقل از ایسنا، متن پیام دکتر سید حسن هاشمی به شرح زیر است:

« پروردگار مهربان را سپاسگزارم که بر این بنده منّت گذارد و لیاقت خدمت به ملت بزرگ ایران عطا فرمود و از درگاهش مسئلت می نمایم در این راه مرا لحظه ای به خود وامگذارد، آن چنان که در آخرین لحظۀ خدمت او خشنود باشد و من سربلند.

ضمن سپاس از اعتماد جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری، از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، هئیت رییسه و نمایندگان محترم که با رأی قاطع خود زمینۀ خدمت در فضایی مناسب تر را فراهم نمودند، تشکر می کنم و امیدواریم از حسن نظر و همراهی ایشان تا پایان دورۀ وزارت بهره مند باشم.

این موفقیت به دست نیامد مگر با همراهی و همدلی متخصصان حوزه سلامت، اعضای محترم انجمن های علمی و تخصصی، انجمن های صنفی، وزرای سابق و چهره های ماندگار پزشکی کشور و دلسوزانی که هریک در حوزه فعالیت خویش دغدغه آسایش و آرامش مردم این مرز و بوم را در دل و جان داشته و دارند. اصحاب رسانه نیز با انتقال دیدگاه ها و طرح نقدهای مشفقانه نقش موثری در این عرصه ایفا کردند. فرصت را مغتنم شمرده، ضمن سپاسگزاری، قدردان همه این دوستان هستم و امید که با همان دلسوزی راهمان را در کنار هم ادامه دهیم.

در پایان آرزومندم لطف خدای بزرگ شامل حال این بنده و همکارانم شود تا بتوانم از فرصت پیش آمده برای رفع مشکلات مردم و به ویژه محرومان و مستضعفان قدمی برداریم و آنچه در توان داریم برای رفع دغدغه هایشان در زمینه سلامت انجام دهیم.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»