به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی حجت الاسلام روحانی در جمع خبرنگاران به یادداشت ترکان با عنوان « مردم ببینند» که در یکی از روزنامه های اصلاح طلب منتشر شده گفت: در این یادداشت نویسنده مدعی شده است اگر نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی آقای روحانی رأی ندهند مردم دور بعد به آنها رأی نخواهند داد.

وی با بیان اینکه اظهارات کردان هتک حرمت قانون و دور زدن آن است تصریح کرد: رئیس جمهور و نمایندگان مجلس، همه منتخبان مجلس هستند چراکه مردم در سال ۹۱ نمایندگان مجلس و در سال ۹۲ رئیس جمهور را انتخاب کردند.

نماینده مردم مشهد با اشاره به شأن نظارتی مجلس گفت: مجلس وظیفه نظارت دارد و در برخی رأی اعتماد به قانون نیز قانون این اجازه را به مجلس داده است که با وزرای پیشنهادی موافقت یا مخالفت کند.

کریمی قدوسی با بیان اینکه اگر نمایندگان دغدغه های انقلابی و خلأهای موجود در کابینه را نگویند در فردا و قیامت باید پاسخگو باشند گفت: در اظهارات مشاوره آقای روحانی غیر قابل انتظار بود و انتظار می رود آقای روحانی در واکنش به اظهارات آقای ترکان موضع گیری کند.

نماینده مردم مشهد گفت: نمایندگان مجلس از اظهارات آقای ترکان ناراحت هستند و لازم است که آقای روحانی نسبت به این اظهارات واکنش نشان بدهد.